Gå til innhold

Da melder jeg meg også inn her! *HERLIG*;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit til oss =) Ja, ikke sant, det er en herlig følelse å dra fra 1.trimester, og over til nummer 2 :) Ja, får håpe kvalmen snart gir seg ja, og at du ikke er som meg, fortsatt morgenkvalme i uke 26...nei, er nok ikke alle som er så "uheldige"...Du får trøste deg med at de sier kvalmen er en indikasjon på at alt er i skjønneste orden =)

masse lykke til videre =)

Hei! Kom over hit samtidig med deg, også termin 15.nov:) Plages også av kvalme og oppkast, men håper på lysere dager om ikke lenge.. med forrige kastet jeg opp til uke 16, håper å slippe denne gangen! Dog er livet skjønt, og vi er utrolig priviligerte, jenter!

Forresten; blitt no` mage på dere? Er selv 2.gangs, og den har virkelig begynt å stikke frem....har ikke fortalt familie og venner noe ennå, så prøver å skjule så godt jeg kan ;)

Kos dere :)

Uffameg...oppkastet har jeg sluppet... håper du snart blir kvitt kvalmen du /dere også! Jeg er føsrtegangs og har fått litt mage..(som normalt er helt flat..) Har hørt litt forskjellig...att de som har litt xtra på magen viser det raskere hos? Kan det stemme? Det er vel noe individuellt det også...Har gått noen uker å holdt inne magen..men nå orker jeg ikke mere... Selv om jeg tror jeg gjør det litt ubevisst til tider...=/ ..Kjennte livmoren (for første gang )i går..det var moro det! 'hehe* -

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...