Gå til innhold

Juni: Sterk vilje!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna deres begynt å vise sterk vilje ennå?

Pernille er helt rå om dagen. Hvis hun ikke får viljen sin, begynner hun å sutre med en gang - sånn "ååååhh-så-synd-det-er-på-meg" sutring. F.eks hvis vi tar bort fjernkontrollen til tven fra stuebordet alkkurat rett før hun får tak i den, eller hvis hun ikke får lov til å stå og riste i lampa, eller hvis hun ikke får stå med hodet ned i doen eller søppelbøtta (rare preferanser de har .... :o). Og selvfølgelig hvis det ikke er nok melk i flaska hun får kl 0030 (uvane fra da hun var syk nylig...).

Er deres slik også? Ganske slitsomt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre det er flere...synes Mathias har et himla temperament... I tillegg til separasjonsangst, så blir det slitsomt ja:)

Skrevet

Ja - sånn her også. Han har liten forståelse for at han ikke kan spise dopapir, gå utfor trappa med hodet først, at ovnen kan være varm, at det ikke er lurt å klatre helt inn i oppvaskmaskinen etc. etc.

Men det er jo litt bra også da - at de har egen vilje :-). Her i huset er det ikke så ille egentlig - mest når han er trett at han irriterer seg over alt han ikke får lov til. Ellers så er han ganske lett å avlede egentlig.

Skrevet

er det sønnen min du snakker om hehe, han er helt lik ja... slitsomt!

Skrevet

KJenner til det der ja!

men Hedda har vel egentlig hatt ganske sterk vilje fra dag 1:) Men nå så hører vi jo virkelig forskjell på trass og skikkelig gråt.

Skrevet

Jada.. er slik her i huset også.. Skulle tro du beskrev sønnen min der ja.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...