Gå til innhold

Skal ut å kjøpe babyklær idag..............Gleder meg masssssse...............Men hva skal jeg kjøpe???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid morsomst å kjøpe noe veldig søtt, kjole el.l., men det er utrolig greit å få bodyer og strømpebukser, nattdrakter o.l. det blir det aldri nok av! Jeg ville kjøpt str. 62 dvs 2-4 mnd. De vokser veldig fort inn i det!!!

Kjøp klær som er lettvinne å skifte bleier med, altså knepping i skrevet. Eller kjole er jo nusselig og lettvint ved bleieskift.

Str.

Nyfødt - str 50

0-2 mnd - str 56

2-4 mnd - str 62

4-6 mnd - str 68

Unngå alt av klær med hetter på. Er så utrolig upraktisk.

Ellers vil jeg anbefale fra størrelse 62 og oppover. Kanskje også 56 hvis du vet at hun har lite små klær, de vokser så fort :)

Og mange tenker at man skal kjøpe noe søtt og fint: en søt liten kjole. Er kjempekos det altså, men det blir ikke brukt så mye kjole som man tror. Jeg selv har måtte bytte 3 kjoler, fordi jeg fikk så utrolig mange i samme størrelse.

Ellers synes jeg at det er kjekt med bodyer (unngå krage på de), strømpebukse, bukse og genser er også kjekt å få.

Annonse

kjøp en søt body og en kjole i str. 62:) det ville jeg gjort, og ville likt å få! men sikkert mange andre som kjøper kjoler også.... spørs om du vil gi noe praktisk eller først og fremst koselig.

jeg ville kanskje kjøpt en str større enn 62, hos oss fikk vi kun klær i str 62 og vi fikk MYE. Jeg hadde den jobben med å reise rundt å bytte, og allikevel var det klær vi aldri fikk brukt i tilegg har vi nå full garderobe opp til 80. Prøver å si til alle som vil kjøpe noe at de må kjøpe større denn det hun bruker for tiden, de vokser så fort, og det er så trist å legge bort ubrukte klær.

Jeg synes de bodyene som har litt bein er så gossine! De som på en måte er shorts/t-skjorte i ett. Veldig fine å bruke for de minste på de aller varmeste dagene - tror jeg da, hehe... Jeg ville kjøpt str. 68 i slike i hvertfall! Da vil de passe når det forhåpentligvis blir noen varme dager!

Min baby er født i august, var derfor mye sommerklær å få tak i. Folk var flinke til å kjøpe store str, men ikke så lurt når det ikke passet før til vinteren... Tenk på det hvis du vil kjøpe noe stort i allefall. Fikk også Fryyyktelig mye rosa! Ble kjempeglad da jeg fikk et antrekk i en annen farge...:-)

Kos deg på shopping!

Min baby er snart 8 mnd og bruker str.68 så det er ikke alle som er så store.

Vi fikk utrolig mye i str.68 og mange har fjernet lappen på klærne så vi får ikke byttet. Arg.

Tenker jeg får gi til noen andre når de får barn.

Hvis du skal kjøpe kjole er de som følger med truse til veldig greie å bruke på sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...