Gå til innhold

Bakoversveis på første legebesøk..


Skrømti

Anbefalte innlegg

Har sett fram til første legebesøk i ukesvis, da blir liksom det hele litt mer reelt. Samtidig har jeg gruet meg litt, vært litt skuffa på forhånd for jeg regna jo med at jeg kom til å få ut derfra uten noen bekreftelse på at alt var ok..

 

Der tok jeg feil! De hadde jammen meg UL apparat på senteret!Uoppfordra sa legen at vi kunne ta en titt...

 

Gammelt apparat, vanskelig å se ting klart. MEN; drit i det, for der var det LIV!! Det var et menneske der. Masse liv i Føtus, helt herlig å se.

 

En dag om gangen. I dag er jeg 11+6 og alt vel......... : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg var inne på baby verden for og sjå kor tid eg fekk temin...der er eg 11+3 og her på bim er eg i 12 uke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, skifter uke i morgen jeg. Da skal jeg vel over i 2. tri? Du er over allerede? Skifter ikke du en dag før meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin den 15 har ikke du også det da? Tenkte å vente på deg jeg:0) Etter jm er jeg 11+7 idag 12 i morgen og 12+1 på torsdag....Forstår ikke helt den +7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei konemor@ ville gjerne svare på det, det stemmer at når men er 11+3 fullgåtte, så er man i den 12 uka.

 

forkaleringen er at når du har fylt 1 år lever du i ditt andre leve år.

 

altså er du i den 12 uka. men du har ikke gått 12 uker enda.

 

 

jeg er også 11+3 i dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:-) selfølgeli...takk for svaret! da har vi termin samme dag vi da.-) blir litt spennandes da, når vi nermer oss terminen!! he he.. kjempe kjekke side dette:-) klemma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke de opererte med f.eks. 11+7. Da sier de at man er 12+0. Skjønner ikke helt hvorfor, men det er visst praksis... Sånn skal vel du til 2. trimester idag Idefix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...