Gå til innhold

Noen som vil slutte med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 20 nå og prøver å slutte å røyke, igjen. Hadde min første røykfrie dag i går og har tro på at dette skal gå. Noen som vil prøve med meg? (Vil helst ikke høre om abstinenser og ubehag ved slutting på denne tråden da det gjør det vanskeligere å slutte.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 10, og pr0ver hardt for aa klare aa slutte! Det er vanskelig! Men vil saa gjerne klare det!

Jeg pr0ver gjerne med deg :)

Hvor lenge har du r0yka da?

*Klemmepaa*

Skrevet

Hei og hå. Nå har jeg snart vært røykfri i 3 dager. Det har gått veldig fint. I dag når jeg våknet gikk det en halv time før jeg tenkte røyketanker. Og jeg som pleier å sprette ut av senga for å få meg en røyk fortest mulig.

Har et lite tips. Si til de du er sammen med at du ikke vil snakke om røyk. Jeg og samboeren min prater ikke om det og det virker fint.

Skrevet

Saa bra for deg, 3 dager og naa snart 4 :)

Har det ikke like enkelt her hjemme jeg da.. Samboeren r0yker inne! Vi bor i blokk og har ikke balkong.. Vet det ikke er en unnskyldning men unnskyldning nok for han.. Det blir sikkert bedre naar 1 trimester er over, og den usikkre perioden er over tenker jeg!

Til naa har jeg tatt 3 r0ykt, men skal pr0ve aa holde meg under 5! Neste gang jeg kj0per r0yk skal jeg kj0pe ekstra mild.. Den smaker sikkert enda verre enn mild saa da blir det kanskje litt enklere :)

Kjempestolt av deg som allerede har klart 3 dager! Keep up the good work!

Skrevet

Jeg gikk over til lyseblå barclay(det mildeste du får tak i tror jeg) når jeg fikk vite at jeg var gravid. Den smaker helt ok. I en overgangsperiode brakk jeg av halde filteret(striplet linje) og da ble den litt sterkere, men alikevel ikke så sterk som andre ting. Gikk fint å begynne med hele filteret etterhvert.

Du kan jo si til samboeren din at han skal slutte også. Er jo ikke bra med passiv røyking heller. Og når babyen kommer bør han jo ihvertfall slutte å røyke inne! Eller hva mener du?

Skrevet

Obs! Mener at poenget med å røyke mildere røyk er at du da får mindre nikotin, og det da kanskje blir lettere å slutte helt.

Skrevet

Heihei!

Sjansen for at han slutter aa r0yke med meg er nok minimal hehe, men haaper da han tar motet til seg til hvertfall aa gaa ut.. Og ja, han vet han maa ut naar ungen kommer, det er han ogsaa innstilt paa!

Mulig vi flytter til USA i l0pet av sommeren, og da har han ver saa god aa r0yke ute! hehe :)

Og ja, det er derfor jeg gaar over til mildere r0kt, for at det skal vere lettere aa slutte!

*Klemmepaa*

Skrevet

Har forresten klart meg uten r0yk i 12 timer naa, og skal snart legge meg og sove ordentlig ut slik at jeg forhaapentligvis klarer meg i morgen ogsaa!!

Hvordan gaar det med deg?? Fortsatt r0ykfri?

Skrevet

Så flink du er:) Skikkelig stolt av deg! Jeg har nå vært røykfri i 5 dager. Kjempestolt av meg selv også!

Skrevet

Hihi 5 dager jenta, det er toppers!!! Har klart meg 48 timer jeg naa, og det blir bedre og bedre for hver time hehe!

Spiser litt mer og saann da for aa roe nervene, men men det gir seg vel det ogsaa tenker jeg!

Ha en finifn helg!

*Klemmepaa*

Skrevet

Så bra at det har gått fint for deg også. Fortsatt røykfri? Jeg kan skryte av en uke nå:)

Skrevet

Jupp fortsatt r0ykfri jeg ogsaa :) Har vert det i litt over 4 dager naa hehe!!

Skrevet

Hei på dere!!

Vil bare si: Så flinke dere er!!! Stå på og ikke gi opp:)

Skrevet

Takk saa mye anonym :) Kos aa h0re!

Skrevet

Så flink du er!!! Kjempestolt av deg! 8 dager her nå:) Jippi! Jeg er fri!!

Skrevet

Hehe er litt stolt av meg selv ogsaa!! Og deg da selvf0lgelig :)

Skrevet

1 uke paa meg naa :) Tar deg nok aldri igjen der nei hehe!!

Er jo veldig stolt av deg da som klarer dette, jeg synes hvertfall det er veldig vanskelig aa see samboeren nyte en r0yk og jeg bare sitter der!!

*klemmepaa*

Skrevet

Det er nok hardere for deg enn for meg, ja. Kjempebra at du har klart det så bra! Jeg var og tok en "utepils" med noen venner i dag. De røyka og jeg kjente et lite stikk i hjertet først, men det gikk bra:) Kan tenke meg at det er vanskelig når samboeren din røyker inne.

Skrevet

Tips til alle som vil slutte: for hver dag dere klarer å ikke røyke, tenk da dagen etter "det gikk jo greit i går og da skal det jammen meg gå bra i dag også". Vips så har du klar en uke, en måned etc... Jeg er ihvertfall røykfri! Lykke til alle sammen! har tro på dere alle!

Skrevet

Hehe det gaar bra selv om han r0yker inne.. Eller han sitter i vinduet da, og jeg faar ikke lov til aa vere i nerheten tihi :) Det gir meg bare enda mer viljestyrke, naar jeg vet jeg klarer aa vere i samme rom som folk som r0yker!

R0ykpakka mi ligger fortsatt i vinduskarmen, ur0rt :)

Ha en fin helg!

Skrevet

hihi, jeg har også røykpakka i jakkelomma. Har ikke åpnet den siden jeg slutta:) Jeg satt i hele natt hos en venninne og spilte spill. Hun røyker inne og røyka sikkert 30 røyk i natt. Gjorde meg ingen ting:) (passa på at det ikke ble for røykfylt, da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...