Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ringte også bydelen for å spørre, klarte ikke å vente på svar. Der fikk jeg hyggelig beskjed om at vi sto som nr 217, og at det ikke så lyst ut for oss.

For to uker siden, ringte en barnehage vi hadde som valg nr 2, og sa at vi hadde fått plass om vi ville. Vi fikk masse info i posten dagen etter, dro på besøk og takket ja.

Detter er på Grunerløkka.

Så ring og sjekk, du.

Annonse

Hei! Vi har plass nr 86 i samme bydel og har ikke fått plass. Har fått beskjed om å bare glemme det. Kommer kanskje an på hvilke barnehager man har søkt? Lykke til! Hørte de skulle åpne ny avd på Ola Narr bhg med 12 nye plasser som ikke er delt ut enå, og snakket med noen med nr 61 som hadde fått plass nå...

Jeg tror, for å være helt ærlig, at det bare er de kommunale barnehagene som følger disse nummerene. Enda så urettferdig det er, så tror jeg faktisk man kan mase til seg en plass i private barnehager.

Til dere som ikke har fått plass: Ring der dere har søkt! Og ikke glem familiebarnehagene, der er det sikkert noen som har fått vanlig barnehageplass som skal slutte til høsten! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...