Lilje74 Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er 22+3 i dag etter UL-terminen. Fikk denne beskjeden på mail fra en engelsk gravid-nettside... Fikk denne beskjeden på den engelske lista mi i dag: Lilje74, only a few more weeks and you'll be in the home stretch: your third trimester! In the last few weeks of your second trimester, you are probably feeling a little tired, a little hungry, and a little uncomfortable much of the time. I can only tell you that the joy that your newborn brings will make all of these hurdles of pregnancy seem inconsequential. (You really have to trust me on this one!) Fin trøst! Så er det altså normalt å bli mer sliten nå... Jeg kjente pluttselig at ting ble tyngre og har lagt på meg flere kilo på rappen... Hvordan har dere andre det som er omtrent like langt som meg?
Molait Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 hoppet over i uke 25 i dag ift. ul-termin. Faktisk følt meg helt fin i det siste jeg. Fått stompen min ned på Sats har jeg gjort og:) Klart kjenner det i ryggen og hvorfor-må-han-sparke-kun-ett-sted-og-det-i-ribbeina??!! og sånn, men ellers har formen vært fin:) Jo er litt tyngre og kg. har kommet fortere og fler enn jeg hadde lyst til..hehe. 8kg opp. Mye har du gått opp? Var vel ca. 5kg opp på "din" tid jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er bare 21+3, men syns jeg merker at jeg blir raskere sliten enn ellers. Og sover ikke godt mer og en rar "sliten" følelse i magen og ryggen og i det området. Men går ellers veldig fint:) Men nå får vi se hvordan det vblir når jeg kommer meg lenger på vei da. he he:)
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 den mailen var grei å lese idag ja!! jeg er kjempetrett for tiden, og orker ikke mye. hadde det akkurat likt sist gang på denne tiden, er i uke 25. men det snudde og siste trimester var mitt beste faktsik. jeg var i storform! jeg har også lagt på meg mye, fra 55 til 68 på noen måneder er jo mye, og jeg kjenner at ting er mye tyngre nå enn det var. men som mailen din iser, alle plager, bekymringer og hromoner til tross, det ER virkelig verdt det. å få et eget lite barn å armene er noe så fantastisk at det ikke kan beskrives:-)
Lindamor og Oliver Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Hei; ) Jeg er 27+2 i dag og kjenner at det begynner å bli litt trangt om plassen i magen.I dag tok jeg meg treningsfri,kjenner jeg trenger å bare slappe av uten å ha dårlig samvittighet for det; ) Synes egentlig det går veldig fort når man er kommet over i 20 uke...da er det 25,28-30...også flyr tiden. Vi trenger disse ukene på å forberede oss mentalt! Jeg gleder meg så til lillegullet kommer; ) Vi nærmer oss tredje trimester!!!
Lolla-lu Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Det var fint å lese at det gjelder flere. Jeg er 26+2 og er så kaputt for tiden. Hadde besøk av barnefamilie i går et par timer og jeg måtte hvile litt på sofaen etter at de dro... Jobben er nesten blitt et ork, alt er slitsomt og jeg blir så fort sliten "under" magen hvis jeg har stått eller gått mye. Ser frem til sommerferie og permisjon jeg! Bare 99 dager igjen til termin! =)
Nickita har nå to jenter :-) Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er i uke 24 og er i veldig fin form for tiden. Har endel energi etter endt arb.dag og får gjort mye hjemme selv med en toåring i hus. Jeg kjenner jo at magen begynner å bli stor og kroppen slites mer nå men kan ikke klage. Så jeg håper denne gode perioden varer en stund til :-)
Amalita+lillegull, 17.09.06 Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Er 20+4 og merker at det begynner å bli tyngre og tyngre å gå i oppoverbakker….beina blir liksom som tunge melsekker jo høyere opp i bakken jeg kommer (må opp tre bakker for å komme meg hjem). Magen og kiloene har også kommet som kastet på meg de siste to ukene.
Lilje74 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har faktisk gått opp det dobbelte - 10 kg. Huff og huff! Vekten sto stille i en kort periode, men så poff rett opp 5-6 kilo til nå i løpet av et par uker... Har kanskje vært litt slapp med turgåingen fordi formen ikke har vært helt på topp... men... Håper det roer seg nå...
Lilje74 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2006 Det er godt å høre at det er flere som har lagt på seg i samme dur som meg... Fikk litt sjokk når jeg veiet meg i morges må jeg si...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 26 uker og har vært litt flat i det siste, ja. Men innimellom er det dager hvor jeg har masse energi og vasker hele huset uten problemer. Men babyen vokser veldig mye for tiden, klart det krever noe av kroppen. Har også gått opp nesten 3 kg i løpet av de siste 5 ukene, så nå skjer det virkelig ting. Dæven. Jeg er jo snart over i siste trimester. Det har gått fort!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Er veldig sliten i dag.. plages av kynnere og har lagt på meg fort på meget kort tid...Er i min 23 uke og er hjemme fra jobb i dag... Pyton!!!
Sigbeth Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Hvilken engelsk nettside var dette?? Ellers er energien motivasjonen og viljestyrken på topp, er i full gang med redebygging, men....... Plutselig, før jeg trodde, må jeg ta en hvil før jeg fortsetter. Energinivået følger ikke helt motivasjonsnivået.....
Lilje74 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2006 Nettsiden finner du her: http://pregnancyweekly.com/check_login.asp Jeg meldte meg inn på impuls en gang og får derfor ukentlig nyhetsbrev. Litt ok å se hva slags info de gir til engelske kvinner :-) Det var iallefall ok å se at det er normalt å bli litt sliten nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå