Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det ett sted, ett forum jeg ikke hadde regnet med å skulle finne meg selv i, så er det dette. Hva har så skjedd. Jo, jeg har en vond følelse av at barn nr 3 ligger i magen. Det er ikke planlagt (uhell med prev), og jeg kan ikke beholde det. Jeg venter mens om en dag eller to, men er et sted inni meg ganske sikker på at den ikke kommer. Skal ta en test senere i dag. Det er fremtidsplaner som gjør at vi ikke kan fortsette dette svangerskapet. Om det da ER et svangerskap. Jeg har forsøkt å sette meg inn i de to metodene – medisink og kirurgisk – og har kommet frem til at medisinsk vil ligne for mye på fødlsene, at det kan bli for tøft. Jeg ønsker derfor kirurgisk, med innsettelse av spiral etter inngrepet. Men er det noen her som har gjort dette før, som kan fortelle hva som skjedde? Hvor lang tid var dere på sykehuset (jeg tenker å henvende meg til Ullevål), og hvordan var formen etterpå? Ønsker alle andre lykke til i en tid med usikkerhet og tøffe valg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4930369-nerv%C3%B8s/
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 hei det jeg har fått høre er at man kommer seg fortere etter et kirurgisk inngrep, der ser legene at alt er ute og man føler kansje at det er mere riktig at de "oppererer" det vekk. Om man er veldig nervør kan man be om en beroligende da går det mye bedre man klarer og slappe av bedre. tror det er litt forskjellig hvordan sykehus til sykehus gjør det, men man får som regel full narkose under inngrepet. man blir litt omtåket etterpå og et par dager tar det og komme seg fysisk, det varierer litt. var ikke lenge på sykehuset, kanskje 6 timer tilsammen. lykke til ønsker deg alt godt:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4930369-nerv%C3%B8s/#findComment-4958212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå