Gå til innhold

Liten blødning uke 6


bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk en liten blødning i uke 6 (er nå i uke 7). Den varte i 5 dager, bare noen få dråper blod hver dag, ingen smerter. Bøldningen kom etter at jeg hadde tatt en soppinkefsjonskur (stikkpille). Jeg vet jo ikke om det er derfor, men det håper jeg jo. Har noen andre opplevd det samme? Er det grunn til å bekymre seg? Bør jeg kontakte lege? Det er jo litt tidlig for den føste svangerskapskontrollen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er bekymret så gå til privat UL, eller fastlegen din som sender dge videre til en. Jeg hadde det samme og syntes det var deilig å se at det var liv der... hjertelyden er fra uke 6-7, så det skulle gå ann å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som meg dette.

Jeg tok en soppstikkpille,og dagen etter begynte jeg å blø, som regel er det bare på papiret når jeg tørker meg,men av og til en liten dråpe på truseinnlegget, fargen er lyse rød/rosa..

det er 3.dagen i dag. går jo å tenker endel på det,men jeg tror faktisk at det kommer av stikkpillen,pga at slimhinnene er jo ekstra sårbare nå,og da er sikkert pillen litt sterk.

 

Føler ikke det er vits å dra til legen,med mindre jeg skulle begynne å blø skikkelig da..

 

Jeg er ca 6 fullgåtte uker (ustabil syklus) og tenker som så at hvis jeg blør for at jeg holder på å miste så er det jo ikke noe legen kan gjøre uansett,jeg prøver heller å ta det litt ekstra rolig..

 

Sist jeg fikk barn tok jeg også en slik pille,(rett før jeg visste at jeg var gravid),og da fikk jeg også en liten blødning,bare en dag da,så da trodde jeg at det var mensen,men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at blødningen kommer pga stikkpillen, ja. Men jeg er selvfølgelig bekymret for at det kan ha vært en MA. Blødningen har i alle fall sluttet, og jeg er stadig mer kvalm, så får ta det som et godt tegn. Har fått legetime om en uke, og får se om jeg får kranglet meg til en tidlig UL. Uff, blir så bekymret av denne graviditeten. Burde jo vært glad for at jeg er gravid, men går bare å tenker på alt som kan gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...