Gå til innhold

ultralyd i morgen?? En jente til, eller en gutt???Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Åååå vi er så spente på morgendagen. Vi har jo tre jenter fra før, og det er ikke til å stikke under en stol at vi håper på en gutt. Ei lita tulle er selfølgelig velkommen også-))) Dette svangerskapet har vært helt forskjelllig fra de tre andre, så kanskje det er håp-))

-har vært mega kvalm, men ikke spydd. Sm i 8 uker pga kvalme.

-de andre gangene har jeg ikke klart å slutte å røyke helt, men det har jeg nå

-har hatt en del kviser, har ikke det ellers

-fikk mage med en gang,de andre gangene har det ikke vist noe før jeg var ca 6 mnd på vei. Er 18+2 i dag, og ser ut som jeg er 6-7 mnd på vei

-lagt på meg 10 kg

lavt blod trykk 90/60,og ganske svimmel

-drikker kun vann, og jeg har aldrig vært noe særlig glad i vann

-spiser lakris, som jeg egentlig ikke liker-))

-har dilla på røde epler,salami og kneipbrød-))

så, hva tror dere?????

Fortsetter under...

hei du.

Dette hørtes helt ut som meg, bortsett fra at jeg kastet opp da. De sier jeg venter en jente nummer to selv om jeg noen ganger tror det er gutt. Lykke til til deg, blir det en gutt på deg så tror jeg at jeg bestiller en privat ul for å sjekke, for her er alt likt som deg. Og jeg venter jente som sagt:)

Gjest Frantic

Ikke lett å tippe, sjansen er jo like stor for jente som gutt. Men, min erfaring er at hvis du føler graviditeten svært annerledes er det gjerne et annet kjønn. Har to gutter fra før, og da jeg gikk gravid med dem hadde jeg akkurat samme symptomer - kjempekvalm nesten hele døgnet med begge helt frem til uke 15-16. I tillegg hadde jeg blødninger med dem begge før uke 10. Nå er jeg i uke 25 med en jente, og dette svangerskapet har til nå vært helt annereledes. Var kvalm i begynnelsen nå også, men ikke hele tiden, det gikk mye mer opp og ned, så det var så utrolig mye lettere! I tillegg hadde jeg ingen blødninger denne gangen.... Klart det kan være tilfeldig, men jeg følte at denne gangen var det en jente!

Blir spennende å høre - lykke til!!!!

Annonse

Jeg har to gutter og vet enda ikke hva jeg venter denne gangen. Her er mine tegn:

Første gang:

Dilla på citron og laksis, ikke noe særlig kvalm - magen kom i rekordfart!! Trett og bekkenløsning.

Andre gang: Kvalme som kom i uke 8-9, varte til uke 16-20. Måtte ha lakris, måtte ha salami - men kunne like gjerne blir kvalm av det. Eple = nam!

Jeg har tro på at du venter gutt, mest pga det du sier om magen. Har nemlig nesten ikke mage denne gangen (uke 14 nå), og håper at det betyr jente.

Dette er så morsomt, lykke til i morgen, husk å kom tilbake med resultatet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...