Gå til innhold

Mai: Huff..dette stod på min side i dag....


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

i dag er det tirsdag 2. mai.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -1 dager (0 uker) til termin mandag 1. mai 2006.

 

kjedlig å ha minus en dag liksom....huff..håper virkelig babyen kommer i dag..selv om det ikke føles slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff=( skjønner du syns det er litt kjipt=(

men uansett, den kommer jo snart da!!

Ikke lenge igjen nå!! Ting kan skje veldig fort!! kanskje den kommer ikveld? =) hvem vet?

Tipper selv jeg kommer til å gå over termin.. 8 dager igjen.. har ikke kjent noe som kan tyde på en begynnende fødsel, så.. vi får vist ta til tålmodighet!! :P

 

uansett, ønsker deg masse lykke til!! =)

*krysser fingrene for at den kommer ikveld jeg;) *

 

Klems;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme stod jo på min side også...veldig kjipt... Og var jo ikke så oppløftende å gå til legen bare for å høre at hodet fortsatt ikke har festet seg - ingen krise, for det MÅ ikke gjøre det, men hadde følt jeg var litt nærmere fødsel, da:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1 dag her også... Har fått modningsakupunktur og masserer livmorputa på foten for harde livet her, nå vil jeg se babyn min. Har vært tålmodig helt til nå, mennår jeg begynner å skylde dager, da er det på tide syns jeg!

 

Det er litt ekkelt å tenke på det med morkaken også, at den blir dårligere og snart oppbrukt. Litt skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...