Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå første eggløsning etter første IVF forsøk som ikke gikk veien.

Har ofte kjent at jeg har eggløsning, men denne gangen er det veldig vondt. Pleier aldri å spise smertestillende, men denne gangen har jeg mått tatt 2 paracet om gangen for å fungere.Regner med at det er hormoner etter forsøket som fortsatt er i sving?? Hadde ikke noen plager under forsøket og smertene jeg har nå er faktisk vondere enn ved egguttak.Noen som har hatt det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4929864-smertefull-eggl%C3%B8sning-etter-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da - høres ikke bra ut... Jeg venter på mens etter avbrutt forsøk i forrige uke og gruer meg masse da det bruker å være smertfullt den første dagen. Hvis EL også skal bli en plage framover så ser jeg virkelig mørkt på det... Kanskje du bør kontakte sykehuset ditt og høre med dem? Kanskje har du fått cyster på eggstokkene? Det er visst ikke uvanlig etter et forsøk.

Det jeg husker er at neste mens etter forsøket i alle fall ble mye vondere enn ellers, og jeg ble fysisk syk i dagene før, besvimte nesten og var konstant svimmel. Regner med at det hadde å gjøre med alle hormonene som fortsatt befant seg i kroppen å gjøre, som du sier.

Takk for svar.

Det værste er over nå virker det som,hadde veldig vondt søndag kveld + hele mandagen. Har fortsatt vondt, men det kommer og går, ble litt bekymra så jeg ringte sykehuset for sikkerhetsskyld og de sa det ikke var noe å være bekymret for. Det er visst ikke unaturlig at det er sånn for noen så da gir det seg nok etterhvert, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...