Gå til innhold

et lite hjertesukk!!

Anbefalte innlegg

Vi har en datter på snart 7 mnd som plutselig har begynt å våkne igjen om natten, har sluttet med pupp, men til nå har hun brukt smokk om natten, men plutselig vil hun ikke ha den heller. Det er nesten håpløst å få roet henne igjen da...jeg synger, hvisker, rugger hva som helst for å få henne til sovne, men hun vil bare ligge helt inntil meg å sove. Da sover jo ikke jeg godt i det hele tatt, er så redd jeg skal legge meg på henne og våkner nesten mer sliten enn jeg var når jeg la meg.

Det andre er at det kun er jeg som kan legge henne og roe henne om natten. Hvis pappan prøver bare hyler hun helt til jeg kommer inn. Hvordan skal hun da bli vant til at pappa skal legge henne noen ganger?? Noen som har noen gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4928754-et-lite-hjertesukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et veldig godt eksempel på hvorfor vår baby har sovet i egen seng fra dag en og aldri i vår. Og er vant til å bli lagt av både mamma og pappa. Har man først vent barnet til å sove i dobbeltsenga er det mye tøffere å venne av med dette. Skjønner godt du er fortvila for det er utrolig slitsom å ikke få nok søvn. Håper det bedrer seg etter hvert for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...