Gå til innhold

Kjennes ut som magen skal sprenge.

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske å ha hatt så sterke kynnere ved min første graviditet.Jeg har kynnere som varer i flere timer og magen kjennes ut som om den skal sprenge.

Er i min 28 uke,kan det være økt vekst på kort tid?

Det er veldig ubehagelig.

Noen flere som kjenner kynnere slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4928543-kjennes-ut-som-magen-skal-sprenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Jeg er i mitt tredje svangerskap og denne gangen har jeg hatt kraftige kynnere fra ganske tidlig av. Ble delvis sykemeldt, og jobber nå 60%. Det hjalp masse. Vet ikke om du gjør masse i løpet av dagen.. Jeg gjør nå ingenting og har ikke kynnere av samme styrke lengre.. Rimelig behagelig kan du tro

jeg er i mitt første svangerskap og har vært sykemeldt 100% i litt over en uke nå pga kynnere. noen dager har jeg mange og noen dager har jeg bare en eller to. forskjellige styrker. skal til legen i morgen å se hva som skal skje fremover. styrken på smerten er mindre etter jeg ble sykemeldt, men ønsker ikke dette på noen.

hei.. jeg har kynnere hver dag, en kveld hadde jeg kynnere i 3-4 timer hele magen var så hard jeg hadde en sånn kul under magen.. var vondt. jeg sovnet ikke før tre om natten. så måtte hu sparke i tillegg, da ble det enda vondere.. jeg er 100% sykmeldt, har vært det siden 5 uker.. nå er jeg uke 26

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...