Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Gutten vår på 5 mnd hyler som en stukken gris når han skal legge seg om kvelden. Har ammet han i søvn, men det nekter jeg å gjøre mer.. En annen ting som hjelper er å la han sovne i vogna, der han kan vugges i søvn. Har hørt at det finnes noen slags "meier" man kan feste på beina på sengen, så den kan vugges? Noen som har erfaring med dette? Vet dere hvor man får kjøpt det? ( Bor i Oslo) Takker for tips!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Har ikke prøvd det. Men tror ikke det er noe lur ide.For da blir han vant med å bli vugget i senga hver dag og det kan bli travelt og holde på med det i flere år.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Har du noen andre tips til å få han til å sove da? Synging, smokk, bæring... ingenting funker! Tenker at å amme han i søvn er dummere enn å vugge i søvn, synes du ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Det finnes noe som heter Byssan lull/ Vyssan lull, som er "knotter" du kan skru under hvert ben på senga. Da får du en fin vugging når du dytter litt. Dytter du ikke, står senga i ro. Kan bevege seg litt dersom barnet rører seg, men ikke mye. Men kanskje akkurat nok? Fås kjøpt i babyutstyrsbutikker
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Det er bare tull at barnet blir vant til vugging! Jeg fant ut etter kort tid at gutten min måtte vugges i søvn, så jeg dro på BabyShop og kjøpte små fjærer til å skru fast under bena på senga! Da vugget senga på seg også når han rørte på seg! Disse brukte vi et par måender, fram til en kveld hvor jeg skulle prøve å få ham til å sovne uten vugging, og jaggu meg så sovna han uten trøbbel! :-D Etter det måtte han vugges i søvn bare av og til! Når han var syk, foreksempel! Så stikk på babyshop, med god samvittighet, og kjøp disse fjærene! Jeg TROR de koster ca 40 kr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå