Gå til innhold

Anbefalte innlegg

klarte ikke å dy meg og er blitt spådd på dinbaby-sidene. resultatet ble en jente med sterk personlighet,selv om d hørtes mest ut som henne vi har, så mente den klarsynte at d ikke var henne. men d var litt frem i tid oxo. .MEN D HAR VI IKKE TID TIL FOR JEG BLIR 38 ÅR I JUNI!! HALLOOO!!!

Man skal vel ikke stole sånn 100% på sånne ting ,men er d så lett å ikke gjøre d da??? eller dvs.håpe at d går slik. d er jo et håp som man klamrer seg til,inntil at d motsatte er bevist. .særlig når man har strevd en stund og motløsheten legger seg som et tykt,ugjennomtrengelig teppe over en..og alt blir bare mørkt,liksom..ja,ja,den som overlever får se. .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4928288-n%C3%A5-er-jeg-blitt-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei GAMMELMAMMA

Jeg synes ikke du er gammel jeg. Ser du er sommerbarn av 68 du også. Vi er vell unge vi vell. Tror bare vi må erkjene at ting tar litt lengre tid. Nå tror jeg ikke så mye på spådommer jeg da, annet enn når mannen min "spår" noe. Han har en mystisk tendens til å spå rett. Men han har ikke begitt seg ut på å "spå" om vi treffer blink nå. Jeg er inne i en positiv periode nå fordi jeg går her og håper. Tiden mellom el og ikm er egentlig en fin tid. Håper du snart ser lys i tunellen og får lysere dager. Våren er tid for ting som vil spire og gro.....

Stor klem fra

Det er godt vi kan veksle litt på å være positive!

Jeg føler meg helt resignert for tida. Har bare lyst til å drite i hele prosjektet, men jeg er jo ganske sta da. Jeg tror ikke så mye på spådommer akkurat, men det er mye mellom himmel og jord....

Tro kan flytte fjell sies det, så vi må jo prøve å beholde troen og håpet. Det er bare det at mitt fjell kjennes så urimelig tungt ut at jeg klarer ikke lirke det en millimeter, og så har jeg så vondt i ryggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...