titt tei :) Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Jenta mi har blitt fryktelig sår på stumpen (hun har litt diare ) Jeg har prøvd med inotyol og sinsalve og sopp salve (Dektakort). Men ingen hjelper noe særlig bra. Etter å ha brukt dektakort to ganger begynte hun å blø, jeg ble veldig redd, Så nå har jeg bare brukt sink salve og inotyol,men det hjelper ikke mye. Har dere noen gode råd.HJELP.hun har det vondt.(hun er 6mnd.)
2 søte småpiker Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg vil anbefale deg å prøve krystallfiolett som du kjøper på apoteket. Jeg har brukt det på min datter bade i stumpen og mellom valkene på halsen hvor hun var skikkelig sår og betent.. Det funker kjempebra! Men det er knall lilla og går ikke bort fra klær, såpass på å ikke søle.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Har du prøvd en salve fra apoteket som heter silulen? Funker på dagen om hun er sår her
titt tei :) Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2006 Takk, den salven må jeg prøve,kjøpe den på apoteket i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå