Gå til innhold

MaybeMe....

Anbefalte innlegg

Gubben dro inn til Drammen for å levere tilbake den minste hunden, så da skulle jeg ned i kjelleren og vaske litt klær. Plutselig så trør jeg over - vet ikke hva som skjedde. Trødde skikkelig over - skikkelig bøy på ankelen og hørte en knaselyd. Skyndtet meg inn på vaskerommet og lukket døra - leieboeren hadde døra litt åpen. Måtte lene meg på tørketrommelen og kjente bare DEN smerten !! Begynte å kaldsvette og ble skikkelig kvalm og dårlig. Klarte ikke å puste skikkelig. Ville skjule det for leieboeren så jeg måtte hinke ut og fjerne buksa jeg mista på veien - også måtte jeg krype opp trappen, mens jeg dro meg opp etter armene...Fy faen det gjorde vondt !!

Klarte å komme meg på sofaen og hyperventilerte - herregud det gjorde vondt. Bare gråt og gråt og hyperventilerte....Etter en liten stund så ringte jeg til sambo og fortalte hva som skjedde - han ville komme rett hjem etter han hadde levert hunden, men jeg ville ha mat.....Det hadde roet seg litt da jeg ringte ham - så krisen var over....

Han kjørte fort fordi han var veldig kjapt tilbake !! Var så bekymra stakkars. Det verker bare nå...

Da jeg ringte broren min som er lege så fikk han meg å trykke på forskjellige plasser på ankelen og da blusset det opp igjen og gjorde sinnsykt vondt en halvtime.

Er ikke sikker på om jeg klarer å kjøre bil imorgen så da må jeg tvinge sambo å kjøre meg - noe han ikke er glad for. Han er sykemeldt denne uka pga. vondt i nakken og han elsker å sove lenge. Men jeg har skade høyre ankel og det lover ikke bra å kjøre bil med den.

Så jeg er usikker på imorgen....

Søren for en kløne jeg er !! Husker ikke hvordan jeg klarte det...

Om jeg bomma på nederste trinn og tråkket over - hadde masse klær i armene og jeg fokuserte på noen sko som sto rett ved nederste trinn.

Plutselig tryner jeg til sides og kjenner ankelen bøye seg og en knaselyd.

Har sannsynligvis ikke brukket noe da jeg har hatt en legetime over telefonen.....Men jeg skal om det ikke har bedret seg i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927900-maybeme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kødder du eller....!!

Fy søren - jeg holder på å dø.

Skulle nettopp på do og haltet meg ut uten problemer og tok en liten tur bortom kjøkkenet. Helt greit til jeg satte meg ned - DA kom smertene !! herregud !! Satt bare og hyperventilerte i 10 min pga. smertene. Nå har det heldigvis roet seg.

Har aldri hatt såå vondt etter noe slikt. Men da har jeg bare tråkket litt over - nå lurer jeg på om jeg ikke tråkket over på siste trappetrinn og hadde mye høyere høyde da jeg tråkket. Har aldri opplevd noe slikt før.

Men jeg har ikke brukket noe - da hadde jeg hadde en stor hevelse og ikke kunne tråkket på foten en gang...Heldigvis !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927900-maybeme/#findComment-4928114
Del på andre sider

Men vennen min da, du må være forsiktig!!! Det hørtes skikkelig vondt ut, kanskje du egentlig burde holde deg helt hjemme i morgen? Har lov til å være hjemme du oså vet du, selv om du er vikar. Du må iallefall passe på at du ikke belaster foten slik at det blir verre, og skynd deg til legen hvis det ikke går over.

Jeg måtte operere ankelen min i fjor, pga en brist jeg hadde på ungdomsskolen som ikke ble gjort noe med. Hadde dannet seg brusk rundt skaden, som lå og gnisset mot noe. Sykemeldt i 6 uker.

Så vær forsiktig.

Vi kan ta det som det kommer i morgen. Har ingen planer egentlig, så skulle du føle for kinamat er det bare å gi meg et hint. Bare pass på å bli bra til helgen, så du kan være med da.

Jeg innbiller meg at jeg har ømme pupper, men vet ikke om det bare er fordi jeg klemmer så mye på dem for å kjenne om de er ømme...hehe. Men i følge den anonyme spådommen kunne jeg visst bare glemme å bli gravid i år hvis jeg ikke ble VIP-medlem på Fertility Friend, så det er nok bare innbilning.... Lurer på om jeg klarer å innbille meg en positiv test til helgen?? :o)

Vær forsiktig med deg selv snuppa, ikke noe mere skader i natt! God bedring, håper ankelen din er helt fin i morgen. Prøver forresten fortvilt å få ta i deg på msn.... hehe.

Nattinatt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927900-maybeme/#findComment-4928142
Del på andre sider

Jeg venter å ser om det er like vondt om noen dager - da tar jeg en tur til legen og får røntgen. Har hatt så mye fri pga. sykehuset og siden jeg skal være borte på torsdag pga. UL så vil jeg ikke være borte igjen. Dessuten så har jeg deadline denne uka og trenger tirsdagen....venter svar fra flere folk og vi skal gi ut et ny utgave av et blad og jeg er ansvarlig for det.

Jeg skal ikke overbelaste foten.

Jeg skal sannsynligvis ha nevøen og niesen min på fredag til lørdag - nå falt Lekeland bort :o) Så vi får ta det kuli heller...

Regner med å være ok til lørdag - blir jo bare kjørt og hentet av sambo og vi skal jo ikke gå rundt på byen.

Skikkelig frekk den der anonym !!! Håper du får en positiv test til helga !

Kanskje du er sånn som meg og har lite symptomer i begynnelsen. Jeg hadde av og til veldig vonde brystvorter i løpet av dagen - er ikke vedvarende. Symptomene kommer og går....

Sorry at du ikke får tak i meg på msn, men jeg må bli liggende i ro på sofaen.... :o)

Er nok bedre imorgen :o) Skal bare ta det med ro....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927900-maybeme/#findComment-4928278
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...