Gå til innhold

Noen som har morkake som ligger nærme livmormunnen? Samme som på 3 trimester...

Flower girl

Anbefalte innlegg

Det har jeg, og må kanskje ta keisersnitt pga dette....

Får vite det sikkert i morgen, skal da på sykehuset for en siste sjekk.

Hva er deres erfaring, har dere fått beskjed om at dere må ta keisersnitt, eller kan dere føde vanlig?

Eventuelt noen som vet hvor nærme/langt nede morkaken deres ligger?

Sist var det 3 millimeter som skilte om jeg måtte ha keisersnitt eller ikke.....så blir spennende å se hva det blir til....

Håper på vanlig fødsel, tror jeg.....selv om vi har fått beskjed om at sønnen vår vil ha en fødselsvekt på nærmere 4.5 kilo, samt at jeg ikke får epidural under fødselen.... (pga blodfortynnende sprøyter som jeg må ta i svangerskapet...)

Flowergirl venter gutt 25 mai.

Fortsetter under...

livmoren til venninnen min hadde vokst såppas den siste uken så hun slapp ks. Så det er håp, for hos henne lå morkaken godt over utgangen.

når det gjelder stort barn, så fødte jeg en baby på 5 kg. det gikk kjempefint. så det går nok bra.....man får somregel ikke større barn enn det man skal klare å få ut.

akkunpuntur fungerte foresten veldig godt som smertelindring.

Hej

Jag fick en liten gutt genom akt ks då moderkakan låg så långt ner och vattnet gick lite tidigt (tidigare æn ks- datumet). Det gick hur bra som helst!! Inga komplikationer och lillen var i stor form.I mitt fall kan det ha varit tidigare aborter som førorsakat att moderlkakan låg foran.... spelar ingen roll. Glæd dig till førlossningen, oavsett vilken typ. Om ks tar det ett par extra dagar innan du ær i form, det ær enda skillnaden! Och læs inte alla "skræckhistorer" om ks. Det finns ju MASSOR av dem på vaginal fødsel också.

Idag ær gutten min 8 månader och vi skall ha no 2. Moderkakan ligger lågt denna gång också så blir nog ks nu också. Glæder mig!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...