Gå til innhold

Symptomguri spør...........Har man de samme symptomene ved graviditet som når

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er svært vanlig. Slik var det i alle fall for meg. tre dager før IKM fikk jeg helt karakteristiske mens-murringer, og jeg var så overbevisst om at mens var på vei at jeg pakket påskekufferten med bind i stedet for tester (hadde IKM den dagen vi reiste på påskeferie) - men vil du tro, dagen etter IKM var det slutt på symptomer og det viste seg at jeg faktisk var gravid. Så for meg var det absolutt ingen forskjell uansett hvor mye jge kjente etter graviditetessymptomer. Mener også at husker det var det samme sist jeg var gravid. Så for alel de som tror at mens er på vei - ikke gi opp før den faktisk er der!

hei gyda

jeg er enig med nugo, sånn har det vært for meg også. Idag er jeg 6+6 med termin 23.12 :o)

Fikk menssmerter noen dager før ikm, de kom og gikk, med noen timers mellomrom. Ca 4-5 dager før IKM. Etter IKM merket/merker jeg ingenting. Nå har jeg vel bare litt tygdefølelse i puppene, litt oftere på do og litt trøttere noen kvelder.

Jeg har kjent det på puppene noen dager før ikm hver gang jeg har vært gravid, vært det 5 ganger. Har desverre ikke kjent noen ting utenom det, så nå går jeg her og innbiller meg at puppene er såååå ømme at hver mnd, men til ingen nytte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...