Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en gåvogn å anbefale, hvor kan man få tak i en? Gjerne på nettet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio har en klassisk variant. Hadde selv en sånn for 25 år siden :-) Vet ikke om nettbutikker som har den, men de selges i de fleste leketøysbutikker.

Skrevet

vi kjøpte på ikea---veldig fin og grei...kan justere farten på bakhjulene.

Skrevet

Det er ikke annbefalt å bruke gåvogn. Det blir for stor belastning på ryggen som ikke er klar for det. H*n kan få ryggproblemer i voksen alder.

Skrevet

Hvorfor er det større belastning for ryggen å bruke gåvogn enn å gå og holde seg fast i bordet da?

Skrevet

gåvogn er ok, men ikke gåstol...Tror noen balnder litt der...BRio sin er den beste. Ikea sin er mer vinglete

Skrevet

Enig med beri, Brio-vogna er kjempefin. Kan stille håndtaket, sånn at de ikke vipper, og stille bakhjula sånn at de ikke triller så fort.

Sneipen min elsker den vogna!! Går og går, ble irritert i førsten, hver gang han møtte på veggen, fordi han ikke klarte å snu vogna selv. Da stoppet han opp og så på meg mens han ropte høyt "mamamamamama!!". Etter hvert fant han ut at han ikke trengte å snu vogna, men at han kunne bare gå rundt vogna selv, og trille den baklengs. Litt klønete, selvfølgelig, fordi han må strekke seg over hele vogna for å få tak i håndtaket, men det går forbausende bra. Og så stolt som han var da han fant ut det! Så nå går han fram og tilbake på kjøkkengulvet med bamsen sin oppi vogna. Tror nesten han går flere kilometer hver dag :-)

Skrevet

Tusen takk for tips, det var en gåvogn jeg mente og ikke gåstol som de sitter i... Har nå bestilt en brio-vogn og gleder meg til den kommer!!

Skrevet

Noen som blader litt her, gåvogn er noe HELT annet enn gåstol.

Brio sin som anbefales over her er fin, og svanske Micki som er akkurat samme typen...fåes i de fleste lekebutikker.

Husk å stille inn riktig, for det er to måter å stille inn styret på. Viktig slik at den ikke tipper over når de er så små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...