Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 12,5 mnd hoster så falt i 4 dager nå. Kjøpte på lørdag Solvipect-slimløsende micstur, men den hjelper ikke særlig mye ser det ut. Hun har ikke feber så vi var ute både i dag og i går. Det værste er at hun stakkar får ikke god søvn, våkner så ofte. Lurer på om vi burde ta en tur til lege. Som jeg skrev hun har ikke feber, men hoster og er litt snurete. Hva hadde dere gjørt? Takker for tips.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927460-hun-hoster-s%C3%A5-falt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min på 21 måneder hadde en skikkelig fæl hoste, fikk ikke sove pga den. Var ikke dårlig ellers. Dro til legen, hun har krupp, fikk hostesaft med efedrin. Hadde og prøv den solvipect, legen sa den hjelper sjelden siden den er reseptfri.

Ville dratt til legen hadde jeg vært deg. Jeg tenker heller en gang for mye enn for lite når det er barn det er snakk om!

Heisann,

Har ei datter som har hostet felt i perioder, er nå nettopp komt over en hosteperiode som har vart i tre uker. Jeg tok henne med til legen...igjen. Har vert utallige ganger, og hver gang blir hun bare satt på antibiotika kur. Denne gangen forlangte jeg blodtester...og gjett hva..hun er allergisk og har visst astma i tillegg har dem nå funnet ut....

Forlang tester hos legen, ellers gjør dem det som passer dem, nemlig det som er billigst og enklest grrrrrr

Annonse

Hei! Så var vi hos legevakta i går. Emma gråt så mye at legen ikke klarte å undersøke henne ordentlig,men tok blødprøve. Han sa at det ligner falsk krupp men så trur han at det er en virus siden hun puster ikke tung. Fikk Efedrin. Hvis hun blir ikke bedre i løpet av 2-3 dager så må vi komme tilbake. Ellers så er hun blid og glad jente. Hoster ikke mye på dagen men våkner på natta pga det fortsatt. Så skal vi vente litt til og jeg HÅPER vi må ikke dra dit igjen. Ha en fin dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...