Gå til innhold

Da har vi vært en tur på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Etter en laaang helg med masse bekymringer fordi barnet har sparket litt mindre enn normalt/nesten ikke i det hele tatt. Så fikk jeg komme inn til samtale da jeg ringte inn gråtende i sted. De gjorde en ultralyd på meg!

Barnet har det helt fint, og har vokst akkurat som den skal siden ultralyd for to uker siden. Og gjett om vi er glade da...:))

Barnet ligger med ryggen mot magen og det er derfor jeg ikke kjenner den noe!

Vi mistet i uke 22 forrige svangerskap og jeg er jo veldig bekymret hele tiden, noe som naturlig er. Men alt ser ut til at det skal gå vår vei denne gangen. Iallefall har barnet det bra i dag.

Er 21 uker på vei. Og har kjent daglig liv i 2 uker. Så til dere andre som er bekymert for annerledes aktivitet så kan det bare være at barnet har fått en annen favoritt liggemåte.

Nå skal jeg sove kjempegodt og ikke gråte mer i dag :)

Fortsetter under...

Åhh så godt!! Det er tøft å gå å bekymre seg, og det er ikke vanskelig å forstå at du er ekstra engstelig. Så bra at du tok den ul det lønner seg alltid, så slitsomt å gå å uroe seg!!

Ha en god natts søvn,da :-)!!

Hmmm, så rart dette innlegget kom i dag siden jeg har tenkt på det samme i helgen! Forøvrig kjempebra at alt var normalt med dere ;o) Men jeg har kjent liv daglig i over 3 uker (mer eller mindre), men de siste dagene har det vært mye mindre aktivitet enn ellers. Jeg har kjent noen "hule" dunk langt inni magen av og til, men mye svakere enn de andre jeg har kjent. Jeg lagde min egen teori om at den ligger med beina mot ryggen, og derfor kjenner jeg det svakere. Og så sier jo du det her at det er normalt, så da hører jeg på det ;o) Jeg er også 21 uker på vei...

Annonse

Takk alle sammen for videre lykkeønskinger.

Glad familien rundt meg fikk meg til å ringe sykehuset, hadde ikke gjort det uten at de hadde pusjet på. Har ikke kjent mye til knerten i dag heller. Men nå vet jeg at det er i orden. Så da er jeg ikke bekymret.

PÅ grunn av det som skjedde sist har de lavere terskel for å la meg få komme og kikke på UL og se hjerteslag og ta mål av babyen.

Vi er heldige som lever i norge med et såpass bra helsesystem.

Ha en flott dag alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...