Gå til innhold

3D UL i Tønsberg??

Anbefalte innlegg

Har så lyst å dra på 3D-UL!! Er det noen som vet noe om det?

Lurer på når man tidligst kan dra på det? Kan man se kjønn før uke 17?

Har ei venninne i Oslo som har vært på 3D UL (i uke 25) og hun betalte 1500 for det. På Nøtterøy Ultralydinstitutt har jeg hørt at de tar bare 650 og det inkludert dvd. Vet noen om denne prisen stemmer? Høres veldig billig ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4927070-3d-ul-i-t%C3%B8nsberg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

kjenner ei vennine som skal dit til torsdag, et annet sted da. du får hvist se alt, akkurat som på bilder:) lurt å ikke dra for tidlig, for du får se ganske mye. ikke noe morro å se noe som ikke ligner riktig enda:) he,he. jeg kan si ifra etter de har vært der hva de fant ut jeg:) du kan få et videoklipp av ungen også:)

klem

33407583 er nr til nøtterøy ultralydinstitutt.. kanskje ringe og spørre?

for 6 år side, kunne man får ultralyd (vanlig) inkl vhs opptak (måtte ha med vhs kassett selv) og det kosta 350,- ca. hvis det stemmer det du sier, så skal jeg også dit!!

tror det er lurt å bestille time tidlig, for da setter de opp en time til deg som passer best. jeg ringte for seint sist, og var kommet så langt på vei at de anbefalte meg å droppe det da det ikke var mye å se ( tror jeg var i uke 33 ca) for babyen tok for mye plass!

har ei venninne på gjøvik som betalte 1000,- for sin 3D ul, har sett bilder og film, det var helt utrolig! jentungen inni magen er prikk lik søstra si!!

kjempegøy!!

dette må jeg finne ut av :)

lykke til videre!!

klem!

Hei!

har nettopp ringt og snakket med en veldig hyggelig dame på nøtterøy ultralydsinstitutt.

hun bekreftet at det koster 650,- for 3D ul. får med bilder, dvd, og full undersøkelse av barnet!!

hun anbefalte å vente til rundt uke 20-30 hvis vi ville ha "pene" bilder av barnet, siden de er så tynne før den tiden.

ååå! nå gleder jeg meg veldig!

skal bestille time om ca 10 uker, jeg nå!!

håper jeg har hjulpet dere litt!

klem!

Så bra! Takk for info. Ingen tvil om at vi skal dra dit også, men da får vi vel smøre oss med litt tolmodighet å vente 10-12 veker først. Forstår det slik at vi ikke trenger bestille time så lang tid i forveien.

Jeg skal til ny legekontroll om knappe to uker og da får vi vite om det er no' liv inni der (er 12 uker på vei da). Merker så lite at jeg tar ingenting for gitt før neste kontroll. Men da skal jeg virkelig begynne å se framover også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...