Gå til innhold

Sykehusdiett- 7dager....

Anbefalte innlegg

Sykehusdiett - 7 dager

en person, person(er) -

På denne suppedietten skal du gå ned min.4,5 kg på 7 dager om du ikke jukser!

Denne suppa kan spises gjennom hele uka (når du er sulten). spis så mye du vil. det er ingen ekstra kalorier, jo mer du spiser, jo mer går du ned i vekt. spis den til frokost, lunsj, osv

Drikke: Juice uten tilsatt sukker (Meierienes Juice), te, kaffe, skummet melk og vann, vann, vann

2 bokser hermetiske tomater

3 store purrer eller en stor spansk løk

kjøttbuljongterninger med vann (pakke med 16 stk- bruk 14 av disse)

1 pakke Mr.Lee nudler

1 pakke stangselleri

2 bokser grønne brekk-bønner, eller 2 pk frosne franske bønner

2 grønne paprika

1 pk 1kg gulrøtter

Slik gjør du:

- Kutt grønnsakene i små biter og ha dem i en kjele

- Løs opp buljongterningene i varmt vann

- hell på tomatene og de andre ingrediensene

- hell på vann til det dekker grønnsakene

- kok til grønnsakene er møre

- krydre som du vil med hvitløk, salt, pepper, persille osv

DAG 1: Spis alle slags frukter utenom bananer. Meloner er flotte og kalorifattige. Spis bare frukt og suppe idag!

DAG 2: Spis deg mett på rå, kokte, eller boks - grønnsaker. prøv og spise grønne blad grønnsaker : salat, spinat osv. IKKE erter, mais, eller tørre bønner. Spis grønnsakene og suppen! Til middag kan du ha 1 bakt potet med smør. Ikke noe frukt idag!

DAG 3: Spis så mye suppe, frukt og grønnsaker du vil. Ingen bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned minst 2 kg.

DAG 4. Bananer og skummet melk. Det vil si, spis minst 3 bananer og drikk så mye melk du kan idag. Kroppen trenger potassium, kalsium og proteiner i dag. Du vil merke mindre sug etter søtsaker. Spis suppe som vanlig.

DAG 5: Biff og tomater. Du kan spise fra 280- 560 gram biff og 4 tomater i dag. spis suppen minst en gang idag!

DAG 6: Biff og grønnsaker. Spis så mye du vil av biff og grønnsaker idag. spis suppen også. Spis biff og masse grønne grønnsaker. Ingen potet.

DAG 7: Brun ris (helsekost foretning) juice uten sukker og grønnsaker. Spis deg mett, og husk og spise suppen. bland kokte grønnsaker i risen hvis du vil.

Etter 7 dager skal du ha gått ned 4,5 til 7,7 kg. ikke gå på dietten igjen hvis du har gått ned mer enn 7,7 kg. da må du vente 2 dager før du begynner igjen.

Du kan bruke dette programmet så ofte du vil. du renser systemet for toksiner og får en følelse av god helse.

Ikke drikk alkohol før minst 24 timer etter at du har avsluttet dietten. dette pga. fettsamling i kroppen.

Denne dietten påvirker folk forskjellig. etter 3 dager vil du få mer energi enn da du begynte, så lenge du ikke jukser. etter noen dager kan du merke forandringer i fordøyelsen. ved forstoppelse kan du spise en kopp \"brand\" eller en annen fiber. selv om du kan drikke svart kaffe med dietten, vil du kanskje føle mindre behov etter koffein etter tredje dag.

Suppen kan spises når du er sulten under de 7 dagene. spis så mye du vil. HUSK - jo mer du spiser av suppen - jo mer fett forbrenner du!

Man kan spise grillet, kokt eller bakt kylling i stedet for biff. absolutt ikke skinn på kyllingen. grillet fisk kan brukes istedet for biff. men bare på en av biff dagene. kroppen trenger den høye proteinen man får av biff.

resept medisin vil ikke påvirke dietten. fortsett med dette programmet så lenge du vilog merk forskjellene både mentalt og fysisk.

IKKE; IKKE; IKKE;

Brød, alkohol, kullsyreholdige drikker (inkludert lett brus, farris osv) Eller stekt mat (utenom biffen. )

GJØR; GJØR; GJØR;

Drikk masse. minst 6-8 glass vann om dagen. pluss en kombinasjon av følgende: svart kaffe, te (uten sukker), juice, (uten sukker) Tranbær juice og skummet melk!

Denne dietten kommer fra \"SACRED HEART HOSPITAL\" og brukes av hjertepasienter for å gå ned i vekt før kirurgi. Den er utarbeidet av spesialister i ernæringsfysiologi.

Laget denne retten? Skriv en kommentar!

Kommentarer

Fra: puccini Karakter: 1

Man skal visstnok gå ned 5-10 kg på en uke med denne dietten....Men det er ikke pga den magiske suppen eller noe annet, men fordi man forbrenner mer kalorier enn man spiser!

Men kroppen rekker rett og slett ikke å miste 5 kg fett på en uke, så kroppen

Fra: Light Karakter: 4

Hvorfor klarer jeg ikke å lese hele kommentaren din puccini??? Vil gjerne vite hva du skrev på slutten..

Fra: puccini Karakter: 0

Var vel ikke nok plass, men skrev vel noe sånt at kroppen ville først bryte ned karbohydrat- og proteinlagrene, og kvitte seg med en hel del vann. Å miste 5 kg fett på en uke er praktisk talt umulig!!

Fra: Light Karakter: 0

Stemmer jo det, men det hjelper jo veldig på motivasjonen...sånn i starten så kan det jo være kjempemotiverende, og også senere hvis det stopper opp...

Fra: heia! Karakter: 3

funka litt... fulgte dietten i to uka... gikk ned fire kilo første uka å to kilo andre uka... å suppa blir du lei av!!!! å den første uka iallefall så e d nu mest vann som fer!

Fra: Marianne Karakter: 5

MÅ man bruke brun ris?? eller kan man bruke vanig ris?? Takk for en flott oppskrift! :)

Fra: Marianne Karakter: 0

skal man bruke ALLE de ingrediensene til EN person?? synes det var mye..

Fra: huff og huff Karakter: 0

Denne dietten fucker opp hele forbrenningen, den er helseskadelig! Folk er dumme som tror dette er løsninger. Herregud!

Fra: Mrianne Karakter: 0

Har prøvd denne men synes ikke den funker.. har trena i tillegg.. huff... masse penger ut i lufta.. for den e it billig

Fra: kåre Karakter: 4

Jeg er ikke så glad i banan og skummet melk(dag4). er det noe annet jeg kan bruke i stede?

Fra: ung slanker Karakter: 5

Jeg fulgte dietten i 3 dager (da kom helga..). Men begynte i dag, mandag igjen. Jeg synes suppa er god! Tomatene gjør en god smak på suppen. Gikk ned 1,2 kg på de 2 dager. Det som er så bra er at du føler deg så utrolig frisk og fin:)

Fra: Topzy Karakter: 0

Denne suppa er ikke helsefarlig eller noe. Den er brukt på flere sykehus rundt om i verden. Du skal ikke sulte på denne suppa! Den er bra som en begynnelse til å ta av seg, men det beste er først og fremst og endre livsstil! Den renser kroppen for slagsto

Fra: Topzy Karakter: 0

slagstoffer og sånn også. Men man må selvførlgelig tenke på ka man propper i seg etter kuren og.. ellers e det bare lattelig å unødvendig å gå på den!

Fra: jojo Karakter: 0

Man fucker ikke opp forbrenningen så lenge man spiser seg mett hver dag! Motivasjon er en viktig faktor når man slanker seg, dette er en flott diett som gir resultater fysisk og ikke minst psykisk:)

Fra: FrkVirgo Karakter: 6

Prøvde denne kuren i slutten av juli. Holdt den strengt i 4 uker, gikk ned 13 kg. Etter den tid har jeg prøvd å spise suppe/frukt/grønnsaker i uka + middag og hva jeg vil i helgene. Jeg har frem til nå gått opp 1 kg av de jeg gikk ned og det var i jula. K

Fra: Gera Karakter: 4

Synes suppa er bra, hjelper på motivasjon og får bort de siste vanskelige kiloene. Men vet noen hva spansk løk er?

Fra: Jenny Karakter: 0

Hei!

Hva om man absolutt bare ikke kan fordra stangselleri og er allergisk mot paprika? Kan suppen fungere fint uten dette i?

Fra: tjokka Karakter: 6

hva visst jeg har gått ned 4,5 kilo, er sjangsen stor for at man går opp i kg igjenn?

Fra: Sjefen.. Karakter: 5

Uansett hvem du er eller hva du vet suppa er en kjempediett..

Minket 4 kg. første uka og 3 kg andre uka..

Er nå igang med 3.e uka.. Målet er snart nådd..

Alle rundt meg lurer på og jeg forteller snart nok alle fetceller smeller..!Happy..! Yeeesss..!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4926703-sykehusdiett-7dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver en variant av denne kuren nå. Følger den sånn noenlunde, men har hatt meg noen knekkebrød i tillegg til dagsmenyene. Veide meg i dag, og har gått ned 1,5 kg på 2 dager. Sikkert mest vann, men motiverende allikevel. Tenkte for meg sjøl at hvis jeg gikk ned 2 kg på en uke, så ville jeg være fornøyd :-) Vekta har stått stille veldig lenge nå (har trent og spist vanlig sunn mat), så dette lover bra!

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...