Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 mener det skal finnes to størrelser, var ei venninne som mente det i hvert fall. da jeg skulle kjøpe til min eldste for 6 år siden så sa hun at jeg måtte velge den største typen, for den kunne vi bruke lengre...
nenja Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Den vanlige voksiposen fra ullkorga kommer kun i 1 str og passer til barn fra 0 til ca. 3 år. Ullkorga har også nettopp kommet med en ny voksipose som heter voksi aktiv, den skal passe til barn fra 0 til 6 år. Hva som er hovedforskjellen på de to posene vet jeg ikke.
Sjalabais Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en voksi aktiv. Den tar ikke like stor plass i vogna, har tre "klips" som lukker den i stedet for x-antall snorer som må knyttes/knapper som må kneppes, den kan brettes på forskjellige måter for å tilpasse hvor varm/tykk den skal være, bærebrett er inkludert i prisen og den vaskes i maskin på 40 grader på ullprogram. Den har også plass til tvillinger den første tiden (hvis en bretter den på en bestemt måte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå