Gå til innhold

"Når skal dere ha nestemann da"?

Anbefalte innlegg

Blæææææææ.. Jeg svarer " å, det er nok med denne toåringen akkurat nå", eller " det haster jo ikke enda".... MEN JEG VIL HA NESTEMANN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

så fikk jeg sagt det etter en stund med spm fra slekt og venner.

*hyler*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4926137-n%C3%A5r-skal-dere-ha-nestemann-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, folk har allerede begynt å spørre oss nå, selv om junior bare er 9 mnd gammel... Det er litt ekstra sårt siden jeg ble gravid, men mistet i begynnelsen av april. Tror faktisk ingen tenker over at noe slikt kan skje, men jeg skal i hvert fall være litt mer var for slike situasjoner i fremtiden...

Som om jeg skulle skrevet innleget selv... Har også en gutt på 2,5 år og vi har prøvd i nesten et år å lage søsken til han. Det vikrer som at alle tror at om man først har laget et barn, kommer de neste automatisk! Godt å høre at man ikke er alene om problemet da, føler meg stadig oftere ensom i min "ufruktbarhet" :-)

Å, ja da... folk spør. Nå er det vel på tide med en til snart, nå??? (Martine er 16 mnd). Jada, vi prøver vi, sier jeg, men det tok 3 1/2 år å få til Martine, så jeg vet ikke om vi får flere jeg! For å si det sånn: Folk spør bare en gang ;o)

Annonse

Huff, ja.. Man skulle jo svart at vi prøver vettu.... Men jeg føler at sier jeg det, blir det mye spekulering..... De mener det vel ikke vondt akkurat, men det sårer fælt når man så innmari gjerne vil bli gravid igjen. Jeg vil jo at datteren min skal ha en søster eller bror... selvfølgelig. :( Håper at det skjer i januar da.... I hvertfall i løpet av 2007...... Det er så utrolig slitsomt med prøving altså, tenker jo på det hundre ganger om dagen. Har ikke fortalt til noen at vi prøver heller vi da... Gjorde det sist, men det førte til mange spm. Og det er ikke artig når man får mensen måned etter måned....

Etter jeg mistet har jeg vært åpen på at vi prøver (på nr 1) men noen presterer å spørre "Hvordan går det med prøvinga?". Altså, hva svarer man da? Det er jo helt koko spørsmål. Det er vel helt digitalt enten/eller om man er gravid eller ikke?! og jeg kommer jo til å fortelle det når det skjer!

Huff, jeg må le av folk og de rare, private spørsmålene deres. 8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...