Gå til innhold

Hvor gamler er dere?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer snakker ikke om annet enn baby om dagen. Skjønner ikke hvorfor, for ingen i vår vennekrets har barn og får det nok ikke ennå.... Hvordan er det med dere?? Når passer det med barn, tenker vi. Orker ikke vente til begge er ferdig med studiene og godt etablert i jobb... det er ca 5 år til...

Vi er 23 og 24 år:) Hvor gamle er dere som prøver?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4925964-hvor-gamler-er-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at alt ligger til rette egen leilighet, to biler, jobber deltid begge to også er vi studenter- det er nok litt minus da, den ene burde vel kanskje vært i full jobb... Jeg er så redd det skal ta lang tid også er det litt dumt hvis jeg blir gravid med en gang også...ikke lett dette her

Jeg er 23 og samboeren blir 29 til høsten!

vi har en datter på 2.5år!

Vi vil gjerne ha søsken til jenta vår da men...

vi har hus, to biler og samboeren har startet eget firma!

Tja når passer det best?

Det veit jeg ikke, jenta vår var planlagt men kom alikevel brått på oss at vi skulle bli foreldre!

Det er nok ikke noe som heter perfekt tidspunkt tror jeg!

vi var sammen i 5 år nesten når vi skulle ha jentungen!

Annonse

Jeg er 24 og samboeren min er 34. Jeg har vært klar for barn lenge, men tok litt tid for samboeren min å venne seg til tanken, også har vi prøvd en stund nå i tillegg.

Situasjonen vår er at samboer har en bra jobb med godt betalt, mens jeg kun har et vikariat i barnehage som går ut i sommer. Hvis jeg ikke blir gravid iløpet av våren, begyner jeg på sykepleien til høsten om jeg kommer inn. Som sagt over her, så passer det vel aldri helt å få barn, så når man er klare for det, er jeg tilhenger av å la andre planer være på vent hvis det lar seg gjøre. Det kommer jeg til å gjøre angående skole hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid.

Annonse

Hei,

Jeg er 25 og mannen min er 27. Vi har prøvd i over et år nå. Men for oss var det rette tidspunktet å begynne å prøve når vi hadde fått alt i orden.. dvs. vi har hus, 2 stasjonsvogner, begge i full jobb, og vi er gift og har vært sammen i 7 år. Det er en slags trygghetsfølelse i å ha alt i orden. Men synes dere skal gjøre det, hvis dere virkelig har lyst til det :)

jeg er 21 og samboer er 21 og vi har en jente sammen på 1 år og mistet for noen uker siden i MA etter og ha vært i 11 uke.

nå vil vi gjerne prøve igjen...

er bare i 1pp da.

samboer er i full jobb og jeg har deltidsjobb og får snart en jobb til...

vi eier ikke leilighet enda, men skal kjøpe nytt når leilighetene vi skal kjøpe står ferdig. vi har egen bil..

Jeg er 22, blir 23 i år, mannen min er 29. Vi har snart vært gift i et år, og håper veldig på å snart få til en familieforøkelse :) Ingen av våre venner har barn, men alle regner med at vi får snart siden vi har blitt en skikkelig kjernefamilie med kjøpt leilighet, stasjonsvogn og det meste.

Vi bor i Oslo.

Jeg er 27, og samboer blir straks 34 år. Det er bare å satse på barn når begge føler seg klare for det. Det finnes aldri det perfekte tidspunkt å få barn. Eller hvis det finnes så er det ikke sikkert at det klaffer når det "perfekte" tidspunktet inntreffer...!

Lykke til med avgjørelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...