Gå til innhold

Loise77 eller andre EL-kjennere!!!! I'm calling for you! :o)

Anbefalte innlegg

Heisann,

beklagr å mase, men jeg lurer på en ting ang. el-testene. Jeg vet at det ikke er noe vits i å el-teste flere dager på rad, men denne gangen tok jeg el-test for å se om jeg var gravid:-) Men så fikk jeg positivt utslag i går. Det kan da se ut til at jeg fikk forsinket el på daga 23.

I dag når jeg testet på nytt var testen klart negavtivt: kun en liten svak strek. Betyr det at jeg har hatt EL da? Eller har jeg det nå? Mannen kommer hjem sent i kveld, og det kan være jeg blir nødt til å innynde meg litt før han skal sove;o)

Noen som vet?

Fortsetter under...

Det skal jeg gjøre:-)

Jeg har normalt 28- 29 dager, men har gått på pergo i 1 mnd. Dette var pausemåneden, og jeg tror det er vanlig å få veldig forskjøvet el da.

Takk for svar!!

Oki, for hvis du har normalt 28 dagers syklus så ville det jo vært rart hvis du fikk el på dag 23. Da ville jeg heller satset på at du var gravid, men siden testen var negativ i dag så er det nok en forsinket eggløsning. Håper dere har rukket å kose dere før el no, det er nemlig størst sjanse for å bli gravid når sæden venter på egget og ikke omvendt. Good luck :-)

Det er nok el som er på vei ja,, og hvis du har hørt at det kan være vanlig å ha forskjøvet el når man har pause fra pergo, så kan det stemme med at du fikk pos el test på dag 23 i en opprinnelig 28 dagers syklus.

Man får el mellom 12-36 timer etter positiv test.. Så bare skyndt dere å kose, så dere ikke går glipp av el hvis el kommer tidlig hos deg...

Klem :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...