Gå til innhold

svak rosa strek................................


pernille79

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. da jeg testa på fredagen,synes jeg testen var så"rar" den ble liksom stipete før strekene kom frem. Det ble en svak rosa test strek,men jeg tør ikke stole helt på den. Har jeg no grunn til det? jeg får handla nye tester i morgen. En gang for snart ett år siden da jeg testa,fikk jeg en veldig svak strek,men var ikke gravid. Er så redd det skal være det samme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

som oftest er vel en strek en strek, uansett om den er svak eller ei..

men du får bare holde ut til i morgen, ta test og få vite med sikkerhet..

gi meg gjerne beskjed. :)

blir nysgjerrig jeg..

 

men hvis du blir veldig skuffet om du ikke er det så prøv og tenk at du ikke er det og bli heller evt positivt overrasket i morgen.

hvis du skjønte det?

 

 

lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Første testen jg tok var det og en svak rosa strek på, men etter 4 tester, alle med rosa strek er jeg altså gravid. Det spørs jo når på dagen du tok den, og hvor lenge siden det er du skulle hatt mensen.

Da jeg fikk svak var det på ettermiddagen, den jeg tok om morgenen neste dag var sterkere. Kjøp en dobbelpakning på apoteket og ta 2 dager på rad. Jeg tror du er gravid jeg:-)

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

jeg fikk også en svak strek men jeg er gravid.

 

jeg tror grunnen til den svake streken har noe med de gravidhormonene som livmoren eller morkaken (litt usikker:)) skiller ut i urinen. er streken svak, så er mengden med disse hormonene lite. dette endrer seg antagelig hvis du tar den på morran for da er mengden større.

 

men strek betyr SOM REGEL at du er gravid, selv om den er svak eller sterk!:) krysser fingra mine for deg og håper på det beste! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da va testen tatt,og det har vært en tung ettermiddag. Tok en CB test,og den va negativ. Begynner å bli skikkelig lei hele prøvinga. vi har prøvd i 17 mnd nå. Mannen min e enda sikker på at jeg er gravid. Han syntes også dette er trist. Skjønner ikke hvorfor testen viser rosa strek,og4 dager etter er det ingenting. ER så trist og lei nå.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...