Gå til innhold

åååååååååååå!! denne måneden vil jeg være gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe det er flere som ikke vil ha mensen ja..min er rett rundt hjørne så nå er den to-tre dager for sein så nå kan den holde seg borte...

Det hørtes spennende ut. Flink du da, som ikke har testet enda. Jeg skal heller ikke teste før en del dager over......... sier jeg nå. Tester sikkert til helga selv om IKM ikke er før mand-ons. Kjenner meg selv..... hehe

ja jeg skal holde meg litt hard må..er så lei av og ta en test og at den er negativ..typisk.Men nå skal jeg vente helt til lørdagen tenkt jeg,vis ikke mnesen kommer fårmed å teste.

Hei,

I like måte. Jeg er så fryktelig utålmodig denne gangen. Sikkert fordi så mange jeg kjenner er blitt gravide nå og så blir jeg veldig påvirket. Har Ikm 9 mai. Kjenner meg kvalm og det stikker i magen. Må le av meg altså, inbiller meg sikkert mye fordi jeg er så spent.

Ønsker deg masse lykke til.

Annonse

kremt. nei, ikke egentlig, tok ut spiralen 1.desember...

Jeg tror jeg er ekstra utålmodig denne gangen fordi den 28.mai for 3 år siden fikk jeg pos på gr.testen.... Og alle lukter og alt minner meg om det nå for tiden fordi jeg ønsker en baby til så sterkt... Hadde 8 pp sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...