Yelo ♥Ina♥ Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal på ul når jeg er 11+5, og er skikkelig spent på hva jeg kan forvente meg å se da. Noen som vet om det går an å se kjønnet så tidlig? Blir det innvendig eller utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Hærligheter! Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei. jeg var på ul da jeg var 12 uker på vei..Usikker på om man kan se kjønnet.. Jeg så ansiktet,magen,armene og beina som veivet Kjempegøy å se Så anlegg til ørene og øynene..dette var utvendig ul. Gled deg,det var kjempegøy:) Også målte hun babyen for å se om det stemte sånn cirka med hvor langt jeg var på vei. klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yelo ♥Ina♥ Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2006 Åh, så gøy! Gleder meg kjempemasse, men er jo litt nervøs også. Håper bare alt er som det skal! Var litt i tvil om en kunne se at det faktisk var en liten baby som var inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå