Gå til innhold

Det norske rettsvesen (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Dagsrevyen kunne nettopp informere om at en pedofildømt mann, dømt for 800 (!) overgrep, akkurat har sluppet ut på prøve på betingelse av at han innleder et homofilt forhold.

What the F***???

Har ikke det norske rettsvesenet skjønt noen verdens ting her?? At mannen har forgrepet seg på unge gutter, betyr ikke at han er homofil! Det betyr at han er pedofil og liker unge gutter!!!!!! Flere av guttene han har gjort dette mot, har tatt livet av seg. De andre har store problemer med seg selv, og klarer knapt å leve med skammen.

Hva er galt med bildet her?? Bortsett fra at rettsvesenet fyrer oppunder at homofile går løs på unge gutter hvis de ikke får en voksen mann...

Av og til har jeg bare lyst til å skrike!!!! Skal ikke dette være høyt utdannede mennesker??? Og så kommer de med noe sånt! Ærlig talt! Dette er jo en fornærmelse mot både de som er blitt utsatt for denne mannen, OG homofile. De som har tatt denne avgjørelsen burde gå og skamme seg, og finne seg nye jobber.

Newsflash: Mannen er IKKE HOMOFIL!!! Han er PEDOFIL, og han liker unge gutter. Selv om han er i et forhold med en mann, vil han FREMDELES ha lyst på unge gutter!!!

Åååååååå jeg er så sint at jeg blir kvalm..

Fortsetter under...

Dette hørtes jo helt vanvittig ut! Finner ikke noe om det på nettavisene, dessverre, skulle gejrne lest mer om hva begrunnelsen er for en så merkelig avgjørelse.

Jobber blant annet med barn som er utsatt for overgrep, og kan med hånden på hjertet si at det ikke bare er i denne saken norsk rettsvesen ikke gjør jobben sin på en forsvarlig måte. Fy, så mange stygge og alvorlige saker som blir henlagt!

Det verste er at dette er mennesker med HØY utdannelse. Mennesker som har mange år på skole, og som liksom skal være smartere enn oss "vanlige" mennesker. Dette her er mennesker som skal beskytte oss, og gi oss en tryggere hverdag. Og så gjør de sånt!

Åh...vil knuse masse glass og tallerkner..

Leste en kommentar på tråden din inne på skravlesiden som jege r helt enig i. Det er overgriperne som oftest blir beskyttet, ikke barna. Det er på samme måten med barnevernet i mnage saker. Burde kanskje byttet navn til foreldrevern?

Provoserende, trist og ikke så rent lite grufullt er det!!

Jeg vet det! Det er helt vannvittig. Greit, jeg er enig i at det ikke skal være lett å beskylde noen for det, og at det skal være gode beviser. Men når de er dømt, burde de få ordentlig straff også. Det er kvalmende hvordan Norge har tatt standpunkt til dette. Det verste er at de ofte slipper ut tidligere for god oppførsel. Ikke så rart kanskje...ingen å forgripe seg på i fengselet.

Fy fan!!!

Det er jo det samme som og prøveløslate en voltektsmann av den begrunnelsen at han er i et forhold, og ikke "trenger" og voldta. Skjønner de ikke at dette ikke har noe med og være homofil!?? I den perfekte staten Norge beskytter vi overgriperne ikke ofrene. Stakkars overgripere skal slippe og sitte i det fæle fengsle. Blir så jævli provosert, det er så jævla typisk.

Annonse

jeg så den samme repotasjen og vrei meg i sinne! mannen er også lærer, vært det helt frem til nå!!

jeg synes det er helt horribelt!!!!! det er nesten hardere strff for å kjøre for fort på motorveien uten andre biler tilstede, enn dette!!!

det er helt SYKT!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...