Gå til innhold

hvorfor føder de fleste på kvelden egentlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fødselen min begynte på natta...men jeg fikklillegutt klokak 07.03, så da fødte jeg vel egentlig på morningen?!?!?!

Min teori om akkurat det at de fleste føder på nattestid, eller fødslene begynner da, er at kroppen er mere avslappet...og ting får starte uten stress fra en mor som lengter seg syk etter å få hilse på babyen....! men dette er bare min teori asså, ikke tilfelle, kanskje noen kjenner fakta?????

Vet ikke....har i grunn bare bestemt meg for at det er da folk kjenner det siden alt annet er stille jeg....Ofte har man jo rier lenge før man skjønner at det åpnes og fødsel er i gang, men det er vel fort gjort å overse i starten hvis man er opptatt med daglige gjøremål? Aner ikke altså, men teorier er vel lov?*ler* Fødte 08.44 og 16.25 jeg...så har ikke født om natta...ennå....men gjør det gjerne i natt:)

Det er vel ikke noe statistikk som tilsier at fødselen skjer på kvelden?

Jeg er født kl. 07.30, og fødte datteren min kl. 10.15... Men fødselene startet på natten, så det stemmer sikkert som de andre skrev at det er fordi da er kroppen i ro. Egentlig greit også, for da er man jo oftest to om det - istedet for å måtte ringe til far og få han fra jobb og hjem for å kjøre til sykehuset... :0) Men det er nok ikke noe kroppen har tatt hensyn til når den bestemmer seg for å sette i gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...