Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg testet positivt på CB-el test lørdag og fikk sambo til sengs. Testet på søndag(er altfor nysgjerrig til å ikke gjøre det) var da negativt.

Vil det da si at el var over allerede eller synker nivået når egget slippes?

Hadde altså sex lørdag(pos el-test) og mandag, tror dere det er "nok" til å få klaff?

(Hærregud for et teit spm, men lar det stå til..;)

Takknemlig for alle tilbakemld...

Vilblitre

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4925072-spm-ang%C3%A5ende-el-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Vilblitre

Dere har gjort det riktig...Det beste er å gå til køys når testen blir positiv.. For man får el mellom 12-36 timer etter den positive testen. Så du kan si det sånn at egget slippes når LH synker ja..

Så du kan ha hatt el enten på lørdag, søndag eller mandag... Og siden svømmerne overlever inntil 4-5 dager inni livmoren så holder kos lørdag og mandag kjempefint!! Tvi tvi og lykke til for deg!!! :0)

Hei Loise!!!

Da kom svaret som jeg håpet ville komme;) hehe.. vet det innerst inne selv, men blir så usikker på om en gjør det som er det optimale når en får el...

Får bare håpe sambo har pansersperm;)

Takk så utroli mye Loise!( u made my day)

Lykke til med prøvingen!!

Sånn har jeg tenkt også Loise, men etter å ha lest "Taking charge of your fertility" så tror jeg det er litt mer komplekst. Sædcellene lever kun flere dager om det er gustige forhold, dvs fruktbart sekret som EL slim. Noen, sånn som jeg de siste sykluser, har ikke EL slim på eggløsningsdagen, så da tror jeg sædcellene kan rekke å dø hvis jeg har sex f.eks 24 timer før EL. Meeeen, sikker er jeg ikke. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...