Isdronningen Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Da tenker jeg på til måltider. Jeg gir mme (noen ganger blandet med lettmelk) til brødskiver og grøt. Til middag får hun kaldt vann. Men hvor lenge skal vi varme melka? Når kan jeg gi kald (les: ikke oppvarmet) melk? Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 Marcus får kald mme til lunsj og det har han fått en stund. er ikke kjempe kald, men fra springen. det går kjempe fint! til frokost og kvelds varmer jeg den litt,men ikke så mye som før..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 1. mai 2006 #3 Del Skrevet 1. mai 2006 vi er heller ikke så nøye med å varme melk som vi var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrywine Skrevet 1. mai 2006 #4 Del Skrevet 1. mai 2006 vi gir bare kald lettmelk vi nå og har gjort det den siste uka,... hun får melk til frokost å kvelds.. vann til lønsj og middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gl@dmor Skrevet 1. mai 2006 #5 Del Skrevet 1. mai 2006 Sander liker best avkjølt/kald MME. Det er sjelden han vil ha den mens den er varm. Han drikker kaldt vann til middag og som tørstedrikk ellers på dagen. Vi ammer på morgenen, og så drikker han ca. 2-3 dl MME tilsammen i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå