Gå til innhold

Februar: Snart 3 mnd kontroll, hvordan vokser småttene?!


isabel 070206

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!! Snart er det 3 mnd kontroll, hvordan er det med veksten!! Spennende å høre om andre!! Vi skal på kontroll 19. mai er så lenge til hun blir 3 mnd 7. mai, men men!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!!! Kristoffer var 3 mnd 1 mai, og vi skal på 3 mnd kontroll mandag! gleder meg!!! han var liten da han ble født, 2720 gr og 47 cm. allerede på 6 ukers kontrollen var han 5 kilo og 55 cm!!!!!!! så jeg er veldig spent på kor mye han veier no!!!! han tar nesten igjen sin storesøster som er 2 år!! he he he!!! hun har alltid vært liten og tynn! Han bruker allerede bleiestørrelsen rett under sin søster!!! han spiser som bare det, har allerede måtte begynne gi velling to ganger for dagen så han skal være fornøyd...... gjør jeg ikke det krever han mat annenhver time og sover veldig lite! no når jeg gir velling så er han stor fornøyd, spiser hver 3-4 time og sover nesten hele natten!! oj, dette ble litt lang og kanskje litt kjedelig for dere!! sorry!!!!! så lenge siden jeg har vært her inne!! håper alle småtroll har det bra!!!! kjekt holde kontakten endå!!!!!!!!!!! klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har akkurat rukket å fylle 3 måneder :)

Fødsel: 2820 gram og 48 cm

6 uker: 4270 gram

3 mnd: 5840 gram og 60,5 cm

 

Koser oss masse med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Isabel ble født 10 feb og skal på kontroll 10mai.Gruer meg til sprøytene...stakkars jenta mi!

 

Hun var 3590gr 51cm og 35cm ved fødsel

Så er det å se nå hvordan hun har vokst...Husker ikke hvordan det var med "størrelsen" på 6 ukers kontrollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Isabel (flere med samme navn i klubben) var 3255 gram og 48 cm ved fødsel. 6 uker 4160 gram og 53 cm! Lurer på hva målene er ved 3 mnd hun blir det 7. mai!!! spent mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...