sinimini Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann! I dag tok tenkte jeg meg ut på en god tur, det er så lenge siden og jeg har jo villet være i litt god form i dette svangerskapet. Men etter kraftig forkjølelse med halsbetennelse + dårlig vær de siste ukene, har det blitt dårlig med turer. Er nå 39 uker pv, og gledet meg til å ta et tak i vårsola. Til min store skuffelse klarte jeg knapt halvparten av min tradisjonelle turløype. og for all del jeg er jo stor nå, men det kom likevel overraskende med ryggsmertene og det enorme bekkenpresset. Ble helt "lam" (i overdrevet betydning) fra livet og ned etterhvert og måtte bare snu. Nå føler jeg meg skikkelig tung, svær, og lite fysisk medgjørlig her jeg sitter ved pcen og tenker; kan det være lenge igjen? Det er det ingen som kan svare på men nå er det altså sånn at jeg klarer ikke sitte lenge av gangen noe sted. Så jeg går fra sofa til sofa, tv til tv, til kontor og blir like sliten i rygg og bekken etter en 20-30 min uansett hvordan jeg plasserere meg. Jeg har ikke lagt på meg mer enn 13 kilo, så jeg er egntlig ikke så svær, det er mer det presset på rygg og bekken. Skal vel kankje bare være glad det ikke kom før nå i det siste.. Måtte bare få det ut! Jeg er jo overlykkelig over å bære på den lille der inni, det er ikke det, men må innrømme jeg har begynt å tenkle litt på fødselen om jeg er i god nok form, hvordan vil ryggen ha det da etc etc.. Flere som har det som meg som vil dele sin frustrasjon? Til dere som har født før, kjente dere myyye press den siste tia? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4924934-nedpress-og-ryggsmerter-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå