Gå til innhold

November: Frustrert frue


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare få klage over hvor forferdelig dårlig jeg er...I dag kastet jeg opp så mye etter middagen at det til slutt kom blod!Nå klarer jeg nesten ikke svelge maten pga.sår i halsen.Er så svimmel og elendig at det går på psyken løs!!!Har blitt værre og værre utover sv.skapet.Nå er jeg 12 uker på vei....muligens er det tvillinger.Legene har antydet det...Noen flere som vil klage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler med deg. Var kvalm i tre uker og det var helt grusomt. Ante jo ikkje at det plutselig skulle gå over. Men hvis du ikkje får i deg næring ov væske, skulle du kanskje legges inn på sjukehus? Vet også at mange har hjelp av Postafen, reisesyketabelett, mot kvalme. Sjølv har eg oppdaga farris blanda med eplejus som en god kvalmedrikk.

 

Sjølv er eg bekymra for at eg bærer på et dødt foster...Helt irrasjonelt men det skjedde forrige gang, og er ekstra redd for det no. Skal til lege på onsdag og då skal eg be om ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Føler med deg. Du må snakke med legen din om dette. Det er viktig at du får i deg næring pga svimmelheten. Har hatt problemer selv med å holde på middagen helt frem til nå. Startet på uke 14 og føler meg litt bedre. Prøv om det hjelper å spise lett mat og ikke så store mengder men heller oftere.

 

Lykke til. Håper det bedrer seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, leste her inne en plass at det kunne hjelpe med B6 tabletter.......

En morgen og en kveld, er selv bare litt kvalm på kvelden så jeg har ingen anelse om hvordan du har det men føler med deg.

Jeg spurte legen ang. B6 tabletter og han hadde ikke hørt noe om det men det skadet ikke å prøve, uansett var B6 sunt.

Vet om folk som tar det mot fyllesyke så hvorfor ikke prøve det :-)

 

Lykke til og håper du blir bedre snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...