Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hvis det blir jente vurderer vi Sigrid Pauline Hedvig Ingeborg Og på gutt Gustav August Oskar Sigmund Kan noen hjelpe meg å rangre disse?
nina_irene Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 hei hei syntes Ingeborg og sigrid var finest jeg.. og på gutte navn er det oskar.
lilli Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Fine navn, liker alle jentenavnene. Rangerer de sånn: Pauline Hedvig Sigrid Ingeborg Av guttenavnene likte jeg best Gustav, Sigmund er litt tungt og Oskar litt for populært nå. August er helt greit.
prysseluskan Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 1) Hedvig 2) Ingeborg 3) Pauline 4) Sigrid 1) Gustav 2) August 3) Oskar 4) Sigmund Åh... du hadde virkelig mange fiiiine navn på lista di : ) Sigmund blir litt for gammelmannsaktig for meg, men ellers liker jeg alle de andre.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 1. Ingeborg - nydelig 2. Hedvig - også fint 3. Pauline - litt usikker på uttalen, liker det best hvis e-en uttales 4. Sigrid liker jeg ikke 1. Gustav - kjempefint 2. Oskar - fint men litt pop 3. August - fint, men kjenner litt vel mange med dette som andre navn. 4. Sigmund - tenker bare på Freud!
kardemomme Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Kjempefine navn. Liker alle!!! Favoritter : Ingeborg og Sigmund
Frøya16 Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Ingeborg Sigrid Hedvig Pauline De tre første jentenavna er alle flotte navn! Men Ingeborg troner høyest hos meg. Sigmund Oskar Gustav August
Amalita+lillegull, 17.09.06 Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Min rangering: Pauline - veldig fint og ikke så mange som heter det ennå Sigrid - enkelt og fint Hedvig - spesielt, men pent Ingeborg - ikke helt min smak August - veldig pent Gustav - bra navnevalg - og man unngår å hete det samme som tre-fire andre i klassen Oskar - veldig fint, men kanskje litt for poppis (hvis det betyr noe for deg, da) Sigmund - blir litt "tungt", synes jeg
Jippi74 Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 1. Ingeborg - kjempefint, et navn vi og vurderer 2. Sigrid - pent 3. Hedvig - spesielt men fint. 4. Pauline - helt greit 1. August - kjempefint, staut 2. Oskar - tøft 3. Gustav - Har ikke hørt det brukt på lenge, men tror det kunne blitt veldig fint etterhvert som en ble mer vant til det! 4. Sigmund - ikke spesielt fint, Sigbjørn er bedre!
LilleBitteliten Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Her kommer min rangering: JENTE: Hedvig- veldig flott navn!! Pauline- Pent, søtt og spennende, samtidig som det ikke er mange som heter det! Sigrid- Helt greit... Ingeborg- Helt greit det også... GUTT: August- NYDELIG! Oskar- NYDELIG det også! Gustav- Syns det er et søtt navn jeg! Sigmund- nei! Det er IKKE noe pent!ALt for tungt og rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå