mittlillegull Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Var på handletur i töcksfors(det nye senteret) og der solgte babyproffsen denne vognen inkl softbag til 3500. ville bare tipse dere jenter. jeg har kjøpt vogn fra før så jeg sto over tilbudet..hehe..
prinsessesøsken-ønskes Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 heihei! nå lurer jeg fælt på hvor dette senteret er - og hvor töckfors er hen? du vet ikke om de tilfeldigvis hadde noen tilbud på s3 også? var det 3500 norske eller svenske? jeg som har såååå lyst på ny vogn(hører ikke til her, men søkte på "spirit" og da poppet det innlegget her opp:)
mittlillegull Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 Du nå kjøre til Ørje...forbi mysen så ligger det rett etter ørje(som ligger helt inntil svenskegrensen) Det var 3500 svenske, så det blir jo enda mindre i norske da...utrolig billig spør du meg. ny pris på alt det er jo rundt 8000...vi har vogn, hvis ikke skulle jeg tatt den:)
Ylayali med Philip Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Hei og takk for tipset! Vi var hos Happyland i går, og da hadde denne kostet nesten SEK 7.000 med softbag og stellebag! Syntes den var veldig fin, men på det beløpet ville vi tygge litt mer på det! Noen som vet hvor i Sverige man kan få One Tree Hill vogner forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Tror babyproffsen har butikk i Nordbysenteret ved Svinesund også. Håper ikke jeg bommer helt når jeg skriver dette....?
norskedama1980 Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Nå koster samme vognen 2340,- inkl softbag på Barneverden (Alnabru). Bare et tips. Men er det noen som vet noe om denne vognen? Jeg syns hjulene foran ser litt pinglete ut for den norske vinteren (spes en sånn type Oslo-vinter vi hadde iår...) Har noen prøvd den i vintersesongen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå