Vesle mor Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 vilken str brukte du i bh da og hvor mye veide du og hvor høy er du?? var det fryktelig vondt??
buttons Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Ja, tok reduksjon for halvannet år siden. Jeg er 1,70m, veide da 73kg, og hadde E85. Det ble fjernet 1,6kg, og idag har jeg D80. jeg syns fasongen og str er helt topp. Joda, klart det var vondt, men ikke fryktelig. Det er litt ubehagelig å ginne god liggestilling, litt vanskelig å snu seg ol, men det går seg fort til. Syns ikke det er noe å klage over iallefall. Jeg har vært uheldig med arrdannelsen min, har noe som heter hypertrofisk arrdannelse, hvilket gjør arrene hovne, lilla og kløende. Jeg visste at det var en risk, og jeg valgte å ta den. angrer likevel ikke. Har mista følelse i ene brystvorten, den er ikke komme tilbake, den har en tendens til å ikke bli stiv samtididg som den andre, så jeg liker best polstrete BH'er. Utover dette er det ikke noe annet å si en stå på, det går så bra så.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Blir det dekket av staten? Synes å huske at det er et visst antall gram som må ut for å få dekket det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Ei jeg kjenner gjorde det for ca 1 uke siden.. Hun tok vekk litt over 500g i hver eneste pupp... Hun anbefalte det... Nå har jeg fått to barn... og har store pupper og er veldig liten i kroppen.. må gå med sports bh hele tiden.. utrolig slitsomt...
marianne24 Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Hadde det for over 5 år siden. Brukte da 75F/G. Er kun 155cm og veide vel rundt 55kg da, så det var i drøyeste laget at de var så store.Selve operasjonen ga meg ingen smerter i det hele tatt! Brukte ikke smertestillende engang i dagene etterpå. Jeg fjernet 500g fra hvert bryst. Var nede i c-cup like etter operasjonen, men de vokste litt til, og jeg er i dag tilbake i E-cup. Mulig de ikke var fedig utvokst da jeg tok operasjonen. Mine brystvorter har følelse, men antageligvis ikke full sensitivitet, og undersiden har ikke følelse i det hele tatt, men jeg ser ikke dette som et problem. Ellers hender det at det stikker og klør helt uten grunn. Det er nok nervene som er blitt forstyrret av inngrepet, men dette har minket i hyppighet med årene. Angående om staten dekker det, så har det betydning om legen mener at det går utver din helse at de har den størrelsen de har. Lykke til om du velger å gjennomføre det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Jeg tok for 14 måneder siden. Veide da 75 kilo og er 170 høy. Jeg tok smertestillende den første uka, hadde en del vondt da. Men har ikke hatt vondt etterpå. Har full følelse i all hud og brystvorter nå. Brukte 80G før operasjonen, fjernet nesten bare kjertelvev, og er nå nede i 80C. Formen på brystene er jeg kjempefornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå