Spaniella Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i denne? Det var den som vant testen i Foreldre og barn i siste nummer. Takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hakke peiling, men ville bare legge til at det var den som hadde høyest stråling også.....
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Dette tlfnummeret ble oppgitt i bladet: 22 44 64 90. Også denne adressen topcom.net. Kunne ikke lese noe om stråling, men har ikke sett gjennom hele reportasjen.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jo nå fant jeg det, det står at den har dobbelt så mye stråling som en vanlig mobiltlf. 500 milliwatt mot 250 på en mob. Men man bruker den jo ikke like ofte da...Vet for lite om sånt jeg...Lykke til!
Gjest Frantic Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Ja jeg så også testen, men jeg vil anbefale deg å tenke over bruksområdet ditt før du kjøper den. Vi har brukt babyalarmen kjempemye også ute i barnevognen, men det er ikke mulig med denne modellen da babyenheten må være tilkoblet strøm. Så min anbefaling er å kjøpe en modell der også babyeneheten er oppladbar slik at den kan brukes overalt uten at du trenger stikkontakt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå