Gå til innhold

Noen her som har fått både positive og negative tester?

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt og negativt for noen uker siden og negativt sist uke. Jeg har veldig uregelmessig syklus og har ikke fått mensen eller blødninger siden.

Nå er det to uker siden jeg testet meg positivt og jeg har vært kvalm like lenge. Jeg vet ikke om jeg er gravid siden jeg testet negativt en uke etterpå, men lurer jo på det siden ikke kvalmen gir seg.

Hva slags erfaring har dere?

Fortsetter under...

Enig med anonym over meg. Ta en blodprøve hos legen. Jeg er dessverre en av de som fikk positivt u tslag på graviditetstest uten å være gravid. (Quick respons) Da jeg gikk til legen avkreftet hun alle forhåpningene mine.

i tillegg synes hun det hørtes rart ut at jeg fikk pos. test, men jeg tok en mms av testen slik at hun selv kunne se. Ingen tvil om at det var pos. utslag.

Lykke til!!

Jeg har også opplevd dette. Testet positivt på tre forskjellige tester 2 dager etter ikm (1 vanlig cb og 2 cb digital). Bestillte så time til legen så jeg kunne få tatt urinprøve der også, den var negativ, men legen beroliget meg med at den testen de tok var super sensitiv og at det kanskje var litt tidlig å få utslag. Tok en ny test hjemme med en gang jeg kom hjem fra legen og den var også negativ. Et par dager etterpå fikk jeg mensen... Hadde nok det man kaller en kjemisk graviditet eller veldig tidlig sa.

Det er jo ikke noe gøy for deg å høre dette, men det kan jo også være at du er gravid. Håper det for din skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...