Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja, så holdt det så lenge og ikke lenger mitt løfte om ikke testing før ikm dag denne mnd.

Det er ikke for ingenting jeg sammenligner meg med en alkis med skapet fullt av øl. Igår kveld hadde jeg tre cb tester, i dag bare to. Jeg måtte, bare måtte teste tre dager før forventet tantebesøk. Ja, enda jeg så godt visste hvilket resultat jeg kom til å få....

Våknet opp i morges og kjente med meg selv at jeg nok ikke hadde hatt flaks denne pp heller. Jeg kjente meg ikke gravid og puppene, ja de, de var som vanlig. Ikke noe større ei heller mørkere rundt dem. Hadde nok sett syner før i perioden, ja. Dessuten så er det ikke rart at en får halsbrann når en trøstespiser slik som jeg gjør for tiden.

Det med tissinga er selvfølgelig også innbildning. Tisser svært mye hver dag jeg, da jeg inntar store mengder væske hver dag. Flere symptomer som jeg lider av? Jo, trøtthet så klart, men det er jo logisk at en blir litt trøtt av å jobbe ekstremt mye og ha syke barn som styrer om natta.

Nei, det er bare å innse, graviditet denne mnd, er som de andre mnd bakover i tid, ikke tilstede. Æsj og nå ble jeg deppa igjen!

Nå må jeg psyke meg opp igjen, for det er for jævlig at jeg blir utpsyka før tantebesøk, det er jo alltids et håp før a dukker opp.

Jeg skal ikke, jeg gjentar, ikke røre de to gjenværende cb testene før ikm dag!!!!!!!! (så slipper jeg å bestille nye til neste periode, det er jo økonomisk også) Hehe.....

Fortsetter under...

hei Agne

Du må ikke gi opp håpet enda da. Det kan jo være at testen ikke slår ut tidlig hos deg.

Jeg kjenner også på symptomer enda jeg ikke har ikm før 10. mai. Puh det er lenge til det. Stikking i livmora og stikking i puppene hvis jeg kjenner godt etter...... og det gjør jeg. Tror liksom vi har funnet gulloppskrifta denne pp jeg da. Kjenner allerede at jeg blir superskuffa hvis vi ikke får klaff nå. Bestilte CB digitale grav. tester igår på nettet slik at jeg er klar for testing. Men jeg orker ikke å svi av noen før etter ikm dagen jeg da. Det har ingenting for seg. Trenger ikke kaste pengene ut av vinduet heller....

Lykke til Agne med alle symptomene dine. Måtte tanta di reise på langtur. Kan jeg anbefale jorda rundt til fots.....

Uff, det er ikke lett å holde seg når en vet at det ligger noen tester og bare venter... =§

Jeg har også to cb tester liggende og har veeeelig lyst å bruke de. Har lurt på om jeg skal ta en i morgen tidlig, da er det tre dager til ikm for min del, men i dag har symptomene mine nesten reist sin vei, og jeg spottet litt når jeg var på do i sted, så jeg tror jeg sparer dem...

Håper TR holder seg laaaangt borte fra deg nå da!!

Skal XXX alt som går an =)

Kjenner meg så godt igjen :-) Men ikke mist motet. Jeg testet negativt med CB tre dager før IKM og svakt positivt dagen etter IKM! Våget ikke tro og har tatt to tester til. Sterkere for hver gang. Så det er alltids kjekt å ha et lite lager av tester. Det er ikke sikkert du slutter selv om du skulle få et kryss. Men dyrt er det.

Agne

Vet hvordan du har det, er i samme situasjon hver eneste pp jeg også, klare ikk å vente. Men huff a meg så mange bortkastede tester.

Neste gang: det sier vi hver gang:)

Da ska jeg vente til i alle fall 3 dager over. Det gjorde jeg forrige gang, og da var TR selvfølgelig 4 dager over tia :(

NÅ, i denne pp skal jeg vente!

Er bare på dag 16 enda, så jeg har god tid til å gå og kjenne på:)

Hold ut til i alle fall en dag over du også.

Lykke til

Litt rart det der. Når det nærmer seg ikm, sånn 4-5 dager før, så er det liksom akkurat som testene hopper opp i handa på deg uten at det var meningen, og plutselig er den åpnet og svidd av! Helt uten at du egentlig var klar over hva du gjorde! Hmmm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...