ekte30 Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Takk for at du tok deg en tur innom!) Jeg så på et innlegg lenger bak at du hadde gitt så treffende og utfyllende svar, så jeg lurer på om du kan "se" meg og? Jeg lurer på generelt rundt forholdet mellom meg og samboer (både positive og negative ting. Ikke redd for å høre det!). Hva tenker han rundt forholdet? Ønsker han at jeg skal bli hos han? Ønsker han virkelig å dele livet med meg osv? Hva ser du fremover i livet mitt generelt? Vi skal flytte i juli, men finner ikke hus å leie. Har sett på tomter hvor vi har ønske om kanskje å bygge. Men, pga dårlige erfaringer fra en periode i nordnorge hvor alt som så så bra ut viste seg å bli et mareritt, er vi skeptiske til å bygge og kjøpe oss hus. Hva ser du rundt livssituasjonen min/vår mht livsbetingelser fremover? Bolig, jobb m.v? Jeg har også en sønn fra tidligere forhold. Han har ingen kontakt med faren sin. Han er ganske aktiv, verbalt urolig og meget sårbar. Ser du noe rundt han som jeg kan gjøre bedre eller ivareta for at han skal få det bra inni seg? Kommer han til å trives dit vi flytter? Kommer han til å greie seg bra på skolen der og finne seg til rette? Ser du hva som eventuelt plager han? Han er født: 29.04.00 Jeg: 07.06.76 Samboer: 04.04.74 Minstemann: 01.08.04 På forhånd tusen, tusen takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4923860-poseidon-kunne-du-v%C3%A6re-s%C3%A5-snill-%C3%A5-se-p%C3%A5-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå