Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia..

Jeg holder på å kjøpe inn utstyr nå.. og har kjøpt endel brukt. Noen som har noen formening om det virker greit å kjøpe brukt brystpumpe?

Hittil har jeg kjøpt bilstol, vippestol, stellebag, lekegrind og bæresele brukt, og er veldig fornøyd..

35 uker på vei..

Fortsetter under...

Heia..

Ja det kan du, men du må huske å koke den.. Men det hadde du sikkert planer om... Jeg kjøpte meg brukt brystpumpe med nr 1--Venter nr 2 nå.. fikk også en brukt brystpumpe med nr 2..

Men j tenkte å kjøpe ny denne gangen..

Det går ann å kjøpe brukte ting, sparer masse penger på det..

men jeg fikk nedkomststønad, og bruker da noe av de pengene på nytt utstyr... Ellers hadde j nok kjøpt mye brukt ja,, men du kan få nye ting til sterkt redusert pris, hvis du veit hvor du ska lete da.-. jeg sparte over 2000 kr på vogna mi jeg... Jeg har kjøpt meg Simo rival duo... knall fornøyd....

Foresten jeg har ei venninne som har en nesten ny vogn som hu ska selge meget meget billig,, flere 1000 lapper å spare der...

Er du inntrisert send på en mld til meg så kan j gi deg nr hennes....

Tror hu har en brio....

Men en ting ville j ikke ha kjøpt brukt nei, nemlig bilsete/bilstol.. Det bør du ikke gjøre, tenk om stolen har vært i en liten ulykke eller noe sånt.Men har du kjøpt den av ei du kjenner går det sikkert greit..

Er vel litt hystreisk å j da kanskje..??

Ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...