Gå til innhold

Oktober: Sovestilling


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

I hvilken stilling sover dere om natta?

 

Og forresten - hvordan er magen deres når dere ligger? F.eks på rygg -flat eller står den opp?

 

Jeg e ri uke 17. Sover på siden og magen detter til siden. Sover jeg på rygg er magen fortsatt helt flat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, før jeg ble gravid med førstemann sov jeg alltid på magen... men det måtte jeg fort venne meg av med når magen begynte å vokse ja! Så siden da har jeg ikke sovet noe særlig på magen mere... Nå sover jeg jeg stort sett på siden. Jeg er i uke 18 (17+4), og kan såvidt se en bul på magen når jeg ligger på ryggen. Når jeg står, sitter, eller ligger på siden er magen ganske så tydelig. Har større mage nå enn sist jeg var gravid, sånn er det visst med dem som har født før.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger på siden j også.. magen ere nok så flat når j ligger på ryggen.. er i 18uka nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å ligge på ryggen så jeg nyter det så lenge jeg kan, men ligger også på siden.

Når jeg ligger på ryggen er magen ikke helt flat men ikke stor heller da. Er i uke 16 (15+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje et dumt spørsmål,men er det skadelig å ligge på magen for beibien? Er 18 uker,men ikke fått noe særlig mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker og pleide alltid å sovne på magen tidligere, nå i det siste har jeg begynnt å synes dette er litt ubehagelig så ligger halvveis på siden og magen....stabilt sideleie (om dere skjønner..)

 

Tror ikke det er skadelig for babyen om du sover på magen... du vil nok merke ubehag når du ikke kan ligge slik lenger:)

 

Magen min er fortsatt ganske flat når jeg ligger på ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...