Gå til innhold

litt fortvila no...


fembarnsmammaertoppenღ ღ

Anbefalte innlegg

synest kanskje at kvalmen har gitt seg litt...men no klarer eg nesten ikkje og eta noko for eg klarer ikkje luktene:-( ganske rart. og når eg får lyst på mat, kunne eg ha tenkt meg feks svinesteik ol. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit desverre så alt for godt hvordan du har det.Håper det gir seg snart.Gubben åt kylling og chips til middag jeg holdt på å krepere av lukta:0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der med smaksløkene altså. Jeg har aldri likt kaffe noe videre, men nå er det godt med en kopp eller to om dagen. Brus takler jeg ikke lenger, mariekjeks vil jeg gjerne ikke se for resten av livet siden jeg åt og åt de når kvalmen var som værst. Smultringer smakte plutselig godt og jeg får vann i munnen av å tenke på pølse i brød. Helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, pølse i brød me rekesalat, det går...noko som eg spiste meg lei på før eg blei gravid :-) omvent liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slikt,det er ikke mye jeg klarer å spise,og det jeg spiser er stort sett ting jeg tvinger ned,bare for å få noe i meg.Heldigvis har jeg en samboer som er forståelsefull overfor dette og ikke spiser ting i min i nærhet,som jeg blir kvalm av og dermed må kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...