Gå til innhold

ang. oppdatering av termin lister..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har forsøkt å skrive meg på sånne oppdateringer flere ganger, men detter stadig ut. viss en skal oppdatere listen med å legge til seg selv MÅ en ta det siste innlegget å kopiere det viss ikke blir ikke oppdateringen ikke riktig... Håper det ble forståelig dette. Kikket på et av se midterste innleggene der var jeg med. men så på det siste innlegget igjen var jeg ikke med... Ikke det at jeg er noen ekspert, men tenkte kanskje det var greit å få klarhet i dette... er jo litt spennende å se hvor mange vi er... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4923584-ang-oppdatering-av-termin-lister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg faller selv inn på feil termin hele tiden.

vi er blitt enige om å la terminlistene ligge for en stund.

så får vi ta opp problemet om noen mnd/uker.

men har også lagt merke til at de FLESTE kopierer den liste "hovedinnlegger" har lagt ut, fram for å kopierer den sist oppdaterte liste (som ligger som sist på siden) å dermed så blir den ikke ordentlig oppdatert.

jeg gidder ikke å bruke mere energi på den listen.

har irritert meg grønn i det siste på den.

:)

Annonse

Ja, nå har vi så smått begynt å fortelle... foreldre og mine to nærmeste venninner vet, samt et par kompiser av sambo (han var på guttehyttetur i helga, nemlig, og klarte ikke holde seg..).

Har ikke fortalt det til barna da..de er 6 og 8 år, men det er fordi ventetiden blir så laaaang for dem om de får vite det så tidlig..

Vi har ikke sagt noe ennå, men er en dårlig løgner, så kommer nok til å avsløre oss snart. Får spørsmål hele tiden, særlig hvis vi sitter med noen som drikker litt. Har hatt mange dårlige unnskyldninger, men får og dårlig samvittighet når jeg drar en liten hvit løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...